@Pasi Schreef: Dat Ziggo natuurlijk alleen diegene een 'vergoeding' wil betalen, die hier het hardste klagen, is niet omdat die personen de meeste problemen met de EPG hebben, maar om die veelloggers de mond te snoeren.
Nou geloof mij, ik heb mij in het verleden één keer de mond laten snoeren door Ziggo, door akkoord te gaan met hun NDA bij het testen van de Nextbox, maar dat gaat mij echt geen tweede keer gebeuren 😉
@Pasi Schreef: Tevens blijft door de afhandeling via email, geheim wat de vergoeding is.
Denk je nu werkelijk dat ik hier niet de voortgang van de afhandeling bekend zal maken, geloof mij ik heb geen geheimen en zal die ook door Ziggo niet laten opleggen. Ik beloof je dan ook dat hier straks gewoon te lezen zal zijn hoe mijn onderhandelingen zijn gegaan en wat daar uit is gekomen aan compensatie, en als Ziggo dit verbied dan ben ik meteen klaar met onderhandelen en mogen ze de compensatie zelf houden, dat zal ik hier dan ook gewoon melden 😉
@Pasi Schreef: Moeten er ( na de compensatie ) anderen 'opstaan' om dan de EPG fouten te melden ?
Nou ook na een compensatie, blijf ik een iedergeval gewoon fouten melden. Maar er mogen er altijd meer opstaan om ook fouten te melden, want hoe meer fouten er gemeld worden, hoe duidelijker het word dat Ziggo deze ellende moet stoppen...