@Alex Ik heb me de afgelopen tijd wat op de achtergrond gehouden en toegekeken hoe jij en @Mark je in allerlei bochten wrongen om toch maar een verklaring te geven wat er op een of andere manier fout ging en hoe jullie dat doorzetten naar een afdeling zoals Technology; een afdeling die voor mij gedegradeerd is naar afdeling Reparatie.
Want zo gaat het steeds: afwachten of een melding komt en dan wordt hopelijk iets gedaan.
Gezien de meldingen hier en onder de andere posts blijft het bij doorzetten en héél af en toe wordt iets gerepareerd; verder komt het niet.
Wat wél steeds meer duidelijk wordt, is dat de vorige epg vuller in verhouding tot huidige niet zo slecht was, want sinds de overgang is en blijft het een drama. En dan druk ik me nog zachtjes uit.
Uit hoeveel personen bestaat die afdeling Technology/Reparatie eigenlijk, 1?
Een jonge hond in opleiding?
Ik denk van wel; wat we zien qua terugkoppeling en verbetering is en blijft prutswerk.