@TheoHuisman Het is al jaren een zooi bij Ziggo. Als ik je bijdrage lees, wordt het hoog tijd dat ze je daar aannemen. De zgn. doorzettingen naar de betrokken afdelingen, de mails met aankondigingen van updates met vaak knullige (zeg maar onbenullige) aanpassingen; steeds mooie toezeggingen waar niets van terecht komt.
Ik vraag me dan ook af hoeveel jonge onervaren honden op de IT afdeling werken. Lekker goedkoop, want ze moeten nog veel leren.
Wel ieder jaar prijsverhogingen doorvoeren en intussen de klanten in de kou laten staan.
Dat is Ziggo.
@DON PAPA gaf het al aan dat er een eerder topic was waar de problemen werden gemeld. Ziggo vond het nodig om nieuwe meldingen op te splitsen, omdat het dan voor Ziggo overzichtelijker is en er beter op iedere melding kan worden gereageerd en gehandeld.
We zitten nu onder dit topic nog op pagina 2, de andere zijn alweer verder.
Klachten blijven binnenstromen.