In dit topic houden we jullie op de hoogte van de issues waar aan gewerkt wordt en zijn jullie vrij om te discussiëren over deze onderwerpen. Om het overzicht te bewaren scheiden we de voorbeelden van de discussie. Voorbeelden zien we daarom graag terug in de daarvoor bedoelde topics.
< Ik wil een fout in de TV Gids doorgeven >
< Ik wil een mislukte opname doorgeven >
We realiseren ons goed dat er issues zijn met het opnemen van programma’s en de EPG informatie. Mede dankzij de feedback vanuit onze community hebben deze issues een topprioriteit binnen Technology gekregen. Het oplossen van deze issues is complex en wordt opgepakt door experts binnen onze afdeling Technology. Onderdeel daarvan is het continu monitoren van de TV Gids en opname-issues.
Hi allen,
Twee jaar geleden hebben we drie losse topics gemaakt om onderscheid te maken in issues omtrent de EPG. Twee voor de problemen die zich voordoen (fouten in de EPG en mislukte opnames) en een derde om over de EPG als geheel te discussiëren, die tegelijkertijd ingezet kon worden om meldingen te doen van grotere updates aan het platform of issues die speelden.
Dat laatste is helaas niet geworden wat we voor ogen hadden. Het was vaak efficiënter om zaken te melden in de andere twee topics, waar het aansloot op de meldingen aldaar. Hoewel dit onderwerp dagelijks onze aandacht heeft, is er ook niet regelmatig een “grote update” te melden (iets als de introductie van het systeem voor verbeterde begin- en eindtijden).
Dat heeft ons doen besluiten om dit “update & discussie”-topic te sluiten. Uiteraard blijven de andere twee topics open.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ze hebben zolang getreuzeld tot Mark van het toneel verdwenen was, eb dan hoeft niemand zich er verantwoordelijk voor te voelen.🙀🙀
Maar Ziggo en problemennveroorzaken, makkie, ze oplossen is een achilleshiel, dat lukt niet echt.
Weet nog dat KPN problemen had met de TV, duurde bijna een jaar maar toen was het gefikst en we werden wekelijks op de hoogte gehouden en updates kwamen aan de lopende band, hier komt sporadisch een update op het TV platform, en het ene word opgelost en het volgende gesloopt, en nu word het geloof ik uitbesteed, zal.wel niks mogen kosten.
Wat ik wel leuk vindt, is dat Ziggo in Juni 2021 nog aangaf "helaas is er de laatste tijd te weinig terugkoppeling. Daarnaast geven we weinig achtergrond informatie. Voor zowel het terugkoppelen en het geven van achtergrond informatie hebben we meerdere partijen nodig. Achter de schermen zijn we heel druk bezig geweest om de goede mensen te verzamelen zodat we beter communiciëren over issues en dat we meer achtergrond informatie kunnen geven. Wij zien dit ook als een nieuwe start en willen het oprecht beter doen" er is alleen nooit wat van gekomen, je vraagt je dan toch af wat er met al deze mensen is gebeurd. Want blijkbaar heeft er nooit iemand van deze groep mensen aan de bel getrokken of het niet eens tijd wordt om een update te geven. Ik begrijp dan ook wel waarom de evaluatie zolang moet duren, ze moeten eerst weer deze groep mensen zien te vinden, die ze al sinds 2021 niet meer hebben gezien of gehoord hebben 🤣
Ik denk eigenlijk dat Zigggo grotere problemen heeft om niet op te lossen dan dit, wel noemen de glasconcurenten die hard aan de monopolie op snel internet zagen van ziggo, in het nieuwes, weer 33.900 klanten vertrokken en een verlies van 58 miljoen, dus de aandeelhouders krijgen weinig zo, en als dit doorzet is het snel gedaan met Ziggo, dan hebben ze nog 15 jaar als de laatste klant het licht uit doet op het vaste net.
Maar geen klanten tevreden houden door de problemen op te lossen, lijkt wel of het een jaar van problemen verergeren is geworden, en de administratie is ook een zooitje aan het worden.
@Alex even zonder gein. ik begrijp dat jullie geen overhaaste beslissing willen nemen, maar we zijn inmiddels 1,5 maand verder en er is nog niks besloten, gaat dit niet een beetje heel lang duren over een topic waar Ziggo zelf over zei "helaas is er de laatste tijd te weinig terugkoppeling. Daarnaast geven we weinig achtergrond informatie. Voor zowel het terugkoppelen en het geven van achtergrond informatie hebben we meerdere partijen nodig. Achter de schermen zijn we heel druk bezig geweest om de goede mensen te verzamelen zodat we beter communiciëren over issues en dat we meer achtergrond informatie kunnen geven. Wij zien dit ook als een nieuwe start en willen het oprecht beter doen"
Hi allen,
Twee jaar geleden hebben we drie losse topics gemaakt om onderscheid te maken in issues omtrent de EPG. Twee voor de problemen die zich voordoen (fouten in de EPG en mislukte opnames) en een derde om over de EPG als geheel te discussiëren, die tegelijkertijd ingezet kon worden om meldingen te doen van grotere updates aan het platform of issues die speelden.
Dat laatste is helaas niet geworden wat we voor ogen hadden. Het was vaak efficiënter om zaken te melden in de andere twee topics, waar het aansloot op de meldingen aldaar. Hoewel dit onderwerp dagelijks onze aandacht heeft, is er ook niet regelmatig een “grote update” te melden (iets als de introductie van het systeem voor verbeterde begin- en eindtijden).
Dat heeft ons doen besluiten om dit “update & discussie”-topic te sluiten. Uiteraard blijven de andere twee topics open.
Met andere woorden, de mooie woorden die Ziggo ons heeft voorgehouden bij het starten van deze topic "helaas is er de laatste tijd te weinig terugkoppeling. Daarnaast geven we weinig achtergrondinformatie. Voor zowel het terugkoppelen en het geven van achtergrondinformatie hebben we meerdere partijen nodig. Achter de schermen zijn we heel druk bezig geweest om de goede mensen te verzamelen zodat we beter communiceren over issues en dat we meer achtergrondinformatie kunnen geven. Wij zien dit ook als een nieuwe start en willen het oprecht beter doen" was dus gewoon weer een Ziggo sprookje om zijn klanten zoet te houden. Ik vind het dan ook echt te zot voor woorden dat Ziggo zo met zijn klanten durft omgaat die belangeloos proberen te helpen om dingen te verbeteren.
@Alex Schreef: Dat heeft ons doen besluiten om dit “update & discussie”-topic te sluiten. Uiteraard blijven de andere twee topics open.
Ja natuurlijk, wel de lusten, maar niet de lasten 😡
Gelukkig krijgen steeds meer Ziggo-klanten door, hoe achterbaks (sorry een ander woord heb ik niet voor deze werkwijze) Ziggo met zijn klanten omgaat, en stappen daardoor over naar een provider die zijn zaken beter op orde heeft. Ik kijk nu alweer uit naar de 4e kwartaalcijfers 😱
@Alex schreef:Hi allen,
Tja 😱....
Je zou verwachten dat een professioneel bedrijf dit soort langlopende draadjes afsluiten, omdat de problemen uiteindelijk zijn verholpen.
Maar 😱 ... tja ... Ziggo hè
Na haar klanten jaren aan het lijntje te hebben gehouden en haar klanten jaren lang allerlei onzin te hebben voorgehouden, weet zelfs Ziggo niet meer, hoe het haar klanten het riet in moet sturen en/of wat het haar klanten wat op de mouw moet spelden, om dit draadje positief te houden.
Ach Ziggo 😱
Wat een voorbeeld van onkunde, onwil, klanten bedrog en mismanagement dit draadje eigenlijk is. Sluiten is inderdaad de goedkoopste oplossing.
Prrt Ziggo 😱
Wat is er nu makkelijker dan dit draadje te sluiten en te doen of al de hier genoemde problemen gewoon niet bestaan? Laat al die klagende en zeuren klanten, maar lekker in de hoek staan, want ach .... zolang ze betalen moeten ze niet zeuren ( dat was toch de afspraak 😠 ).
Ach Ziggo....
@Alex Schreef: is er ook niet regelmatig een “grote update” te melden (iets als de introductie van het systeem voor verbeterde begin- en eindtijden).
Nu je het toch over deze update hebt, begin augustus werdt er in een andere topic gemeld dat er door de vele mislukte opnames [het systeem wat ervoor zorgt dat begin- en eindtijden preciezer lopen] tijdelijk werd uitgezet, maar vervolgens is er nooit meer wat gemeld over dit issue (ook in de andere topic niet), is er dan helemaal niks met dit probleem gebeurd in de afgelopen 3,5 maand?
Nu je het toch over deze update hebt, begin augustus werdt er in een andere topic gemeld dat er door de vele mislukte opnames [het systeem wat ervoor zorgt dat begin- en eindtijden preciezer lopen] tijdelijk werd uitgezet, maar vervolgens is er nooit meer wat gemeld over dit issue (ook in de andere topic niet), is er dan helemaal niks met dit probleem gebeurd in de afgelopen 3,5 maand?
Het systeem was inderdaad tijdelijk uitgezet om aan een issue te werken, maar is daarna (binnen +-1.5 week) weer aangezet. Dat is nog steeds het geval.
@Alex Schreef: Het systeem was inderdaad tijdelijk uitgezet om aan een issue te werken, maar is daarna (binnen +-1.5 week) weer aangezet. Dat is nog steeds het geval.
Hier snap ik dan even helemaal niks meer van, Ziggo zegt dus eerst in deze topic tegen ons "Achter de schermen zijn we heel druk bezig geweest om de goede mensen te verzamelen zodat we beter kunnen communiceren over issues en we meer achtergrondinformatie kunnen geven." vervolgens sluit Ziggo nu deze topic omdat er volgens Ziggo niks te melden zou zijn over issues waaraan gewerkt zou worden, maar nu blijkt dat Ziggo gewoon verzuimd om te communiceren over issues waar aan gewerkt wordt. Want Ziggo heeft nooit verteld wat ze nu hebben gedaan om het probleem met het "begin & eindtijden systeem" op te lossen, terwijl juist deze topic daarvoor gemaakt was.
Kan Ziggo mij dan uitleggen waarom er eerst een hele groep mensen bij elkaar gezocht is om beter te communiceren met ons over issues waar aan gewerkt wordt, en er vervolgens 0,0 informatie geven wordt als er wel degelijk wat te melden valt? Want door dat niemand uit die hele groep iets meld, wordt nu wel deze topic gesloten voor ons.
En wat ik mij ook meteen afvraag, is hoe vaak zal er verzuimd zijn iets te melden, terwijl er wel degelijk wat te melden was aan ons?
Ziggo maakt er een potje van. En dat voor deze abonnementsprijzen.
Ik heb hier geen woorden voor!
Snel sluiten. Deze discussie is nutteloos.
Blijf gewoon uit de andere twee topics. Dan kunnen die ook gesloten worden.
Er wordt 0.0 mee gedaan. Sorry, iets precieser 0.000000.
Ik ken ondertussen alle verklaringen van zaken die fout gaan. Oplossingen zijn er niet gekomen.
Morgen wordt fantastisch (voor mij). Geen issues meer lezen in de EPG topics.
Wel jammer dat er geen 1000ste reactie meer komt.
@bloemen64 Wat zeg je nou geen 1000ste reactie 😂😂 pas op voor je weet 😉 niet door mij.
Spelen deze problemen ook bij de zusjes Telenet en Virgin?
@bloemen64 Schreef: Deze discussie is nutteloos.
Aan de ene kant heb je helemaal gelijk, maar door dit allemaal te benoemen, lezen andere wel hoe Ziggo met klanten omgaat die al jarenlang proberen te helpen. Want als het aan Ziggo ligt, dan vertellen ze alleen maar mooie sprookjes en komen ze er niet meer uit door hun eigen leugens dan laten ze hun vriend de olifant weer even langs komen (net als in de oude opnamen en EPG topic)...
De olifant blaast pas als het opgelost is toch?
''Dat heeft ons doen besluiten om dit “update & discussie”-topic te sluiten. Uiteraard blijven de andere twee topics open.''
E I N D E L I J K!!! Verstandig besluit 🙂
Waar staan die andere topics?
@wewanl kijk in de openings text van dit topic.
@Pineapple Schreef: E I N D E L I J K!!! Verstandig besluit 🙂
En dat voor iemand die nog nooit eerder één posting in deze topic heeft gedaan, ik kan dit soort postings dan ook alleen maar zien als stemmingmakerij, bravo 🤪
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.