1
Vraag
2
Reacties
Eduard2023

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

TV AB werkt niet meer volledig na installatie NextMini

Hallo,

 

Vandaag de oude mediaplayer vervangen door de NextMini. Installatie ging voorspoedig, AB van MN werkt naar behoren maar de AB van de Samsung TV werkt niet meer volledig: de kanaalkeuze toets werkt niet mee. Ik vermoed dat dit met de MN te maken heeft (omdat de AB van de MN standaard koppelt). Ik wil de AB van de TV blijven gebruiken voor de TV - en niet daarvoor de AB van de MN.

 

Zelf heb ik de installatie 3x gedaan, maar geen effect. Zowel gedaan met de Samsung AB actief (batterijen erin) als non-actief (batterijen eruit). Ook geprobeerd de TV na installatie van de MN opnieuw met de Samsung AB te koppelen (heractivering van de koppeling lukt maar geen effect).

 

Ziggo helpdesk gebeld maar kreeg geen oplossing.

Op deze Community heb ik gezocht maar ik vind alleen posts over het koppelen van AB's waarna alles met de AB van MN kan worden gedaan. Dat is niet zoals ik het wil gebruiken. Een post ging over het verzoek om volledig te kunnen ontkoppelen met de MN (waarop geen volledige oplossing kwam) maar dat is niet nodig voor mij.

Ik heb geen opties bij de instellingen van de MN of de TV gevonden die de AB van de TV herstellen.

 

Is het mogelijk om de AB van de TV volledig werkend te krijgen, speciaal m.b.t. de niet-functionerende kanaal keuze toets)? 

 

Excuses als toch eerder een antwoord op de community is gegeven.

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Kanaalkeuze van je samsung ab. zal alleen werken op de tv. Je moet dan de eigen tuner van de tv gebruiken.

 

De kanaalkueze van de mini werkt alleen met de mini ab.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Kanaalkeuze van je samsung ab. zal alleen werken op de tv. Je moet dan de eigen tuner van de tv gebruiken.

 

De kanaalkueze van de mini werkt alleen met de mini ab.

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

De mini afstandsbediening werkt alleen met Bluetooth. Daarom kan je de Samsung afstandsbediening niet gebruiken 

Eduard2023
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de hulp. Inmiddels heeft de tv de AB wel weer volledig herkend en kan ik de samsung AB zenderkeuze wel gebruiken. 

Eduard2023
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je hulp. Duidelijk verhaal maar ik wil mijn tv AB ook niet voor de mini gebruiken.

In ieder geval bedankt voor het meedenken!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic