Ik heb vanochtend een opname gemaakt samen met een laptop (van de buren) waar KPN iTV op staat. Tot 1:10. is het van vanochtend, na 1:10 zijn het delen van een opname waar het duidelijk te zien is van gisteren via de Mediabox Next.
Dat is ook een bewijs dat het bij Ziggo zelf ligt.
Als op de opname dit niet aanwezig was geweest had het probleem hier in huis geweest dus een opname via de Ci+ module met smartcard en/of Humax decoder is niet nodig. Ik kan wel bevestigen dat deze verstoring ook aanwezig is met de Ci+ module en de Humax die hier ook aanwezig is.
Of er gaat iets fout doordat Ziggo TV538 het aangeleverd krijg in HD en het doorzet in SD naar de klant of een andere onverklaarbare fout. Dat mag intern uitgezocht gaan worden.
@RoWi. het gaat om de onderste beeldlijnen onder de info balk. Als de balk niet in beeld is, is de verstoring ook nog aanwezig zoals je kan zien in het filmpje.
Hierbij het filmpje:
Ik hoor graag of dit probleem op korte termijn opgelost kan worden. Na mijn melding van 4 maanden geleden wordt het een beetje vervelend kijken zo.