Ik wil een switch aanschaffen om AppleTV - Radio-ontvanger en de Next Mini(nog te bestellen) aan te sluiten op internet.
Is de TP-Link switch (SG105E) die Ziggo aanbied daarvoor geschikt en is deze plug and play of te configureren met Linux?
Met vriendelijke groet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Simpele switches (zoals ook die ziggo aanbied) werken over het algemeen zonder problemen.
Er is niets aan in te stellen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Simpele switches (zoals ook die ziggo aanbied) werken over het algemeen zonder problemen.
Er is niets aan in te stellen.
Juist omdat dit model IGMP ondersteund is deze geschikt. Meer info hier
je hebt twee topic over de zelfde vraag,
graag vraag ik je om in dit https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/2-switches-achter-elkaar/td-p/1046891 topic verder te gaan zo houden we de community overzichtelijk
@anoniemforum Ik heb juist 2 berichtjes aangemaakt omdat het 2 vragen betreft. 1. Is de TP-link switch plug en play en de 2e kun je 2 switches achter elkaar plaatsen.
MVrGr
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.