Leuk zo'n chatbot:
Als nu iemand de startknop wil activeren, zou dat mooi zijn. Of zit Tobi er net als de directeur klantenservice er alleen maar voor de sier? Niet werkende cadeautjes versturen is zijn laatste actie. Is er nu helemaal niemand die dit analyseert?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Die chat bod werkt wel, maar start niet lekker.
Ik heb van de week de cookies van Ziggo weer eens verwijderd en dan werkt de chat ineens weer prima en snel en effectief.
Mogelijk werkt deze weg naar de chat wel bij je? Chatten (ziggo.nl)
@Bert Ook die link werkt niet. er wordt geen chatvenster geopend. En met de messenger van de mijn Ziggo app heb ik ook ervaring. Een reactie na 3 dagen....😂
Tobi spreekt kennelijk geen Safarisch, met Firefox lukt het wel. Tobi op cursus sturen?
@Jan F. Herken het probleem werk hier met ipad en iphone ios Safari dus. Tobi heeft idd een hekel aan Apple/Safari😜. Even offtopic aangaande Tobi ook een bestelling plaatsen als nieuwe klant gaat bij Safari volkomen fout. Er wordt geen korting berekend 6 mnd 50% ondertussen in andere topic inmiddels opgelost bij mij. Zag Firefox als browser voorbijkomen even gekeken hoe de Ziggo.nl site zich dan gedraagd met een bestelling plaatsen en ja hoor dan gaat een bestelling correct met korting plaatsvinden. Hoe dan ook sommige dingen werken met Safari icm Ziggo site niet lekker. Vreemd dat het met Firefox goed gaat en met Safari niet is dit een typisch Ziggo dingetje?.
Het stukje wat ik hierboven geschreven betreft vanaf off topic om een bestelling online via Ziggo site klopt niet wat ik vermeld heb. Heb inmiddels de fout gevonden waardoor deze bestelling misging dat ik geen korting te zien kreeg in de bestelling. Ik gebruik op mijn ipad en iphone een adblock wipr deze is iets te fanatiek qua blocken waardoor ik geen juiste informatie cq vermelding in mijn bestelling kreeg omtrent korting. De Ziggo site gaf bij sommige items geen korting aan dus. Misschien hebben de Ziggo mods en uiteraard Ziggo zelf wat aan deze info.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.