Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Marianne Ziggo wrote:
We zijn ons ervan bewust dat het beeld en geluid niet altijd goed synchroon loopt. Irritant is het zeker! In dit topic loopt ook een gesprek over beeld en geluid en worden een aantal mogelijke oplossingen geboden. Ook in dit topic heeft iemand een oplossing gevonden, al is dit voor een specifieke situatie.
Blauwvinger wrote:Marianne Ziggo wrote:Schitterend dit soort opmerkingen en doorverwijzingen naar lopende topics.
We zijn ons ervan bewust dat het beeld en geluid niet altijd goed synchroon loopt. Irritant is het zeker! In dit topic loopt ook een gesprek over beeld en geluid en worden een aantal mogelijke oplossingen geboden. Ook in dit topic heeft iemand een oplossing gevonden, al is dit voor een specifieke situatie.
Maar wat schieten wij er als klant mee op?
De manier waarop Ziggo het probleem aanpakt komt bij mij over als “pappen en nathouden.”
Wanneer mogen wij als klant verwachten dat Ziggo het beeld/geluid probleem daadwerkelijk heeft opgelost?
Hoop niet dat het antwoord gaat luiden zoals een dokter vaak moet zeggen tegen zijn patiënten: “U moet er maar mee leven”.
(Het beeld/geluid loopt bij mij asynchroon, zowel bij de Next/TV als Next/TV/Bose 321 systeem verbinding.)
TPR wrote:
Ligt niet aan de box, maar aan de TV (of een ander device wat in het circuit zit die iets met het video-signaal doet).
Old Man wrote:
Ik hoop dat men dan ook het probleem heeft aangepakt wat zich voordoet als de mediabox (in mijn geval) 5 uur heeft aangestaan en ik op “OK” moet drukken om verder te kijken. Als ik dan op OK druk gebeurt er niets anders dan dat ik informatie te zien krijg van het lopende programma. Zal wel een apart topic worden.
Old Man wrote:
Ik hoop dat men dan ook het probleem heeft aangepakt wat zich voordoet als de mediabox (in mijn geval) 5 uur heeft aangestaan en ik op “OK” moet drukken om verder te kijken. Als ik dan op OK druk gebeurt er niets anders dan dat ik informatie te zien krijg van het lopende programma. Zal wel een apart topic worden.
Omdat mijn Marantz versterker middels een digitale kabel verbonden was met de mediabox heb ik het geluid nu via de versterker laten ‘lopen’. Vreemd genoeg is de synchronisatie nu een stuk beter maar nog niet 100% ondanks het feit dat ik via de versterker getracht heb het geluid te vertragen en/of te versnellen tot de maximale standen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.