Is het mogelijk om de Next mini te koppelen met een surroundset zodat de tv uit kan tijdens radio luisteren
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Marcel-63 schreef:
Het is de Bose av35 met hdmi uit
Dag @Marcel-63
Misschien zie ik het verkeerd, maar als dit de achterkant is van uw Bose AV35 dan zie ik nog wel heel wat meer aansluitingen dan alleen een HDMI OUT:
Zo zie ik maar liefst 3 HDMI-ingangen. Op één van deze ingangen kunt u zonder omwegen de Mediabox Next Mini aansluiten. Vanaf de Mini loopt het signaal dan via uw Bose AV35 naar de TV.
En het is wat @Bert schreef: als u een UHD/4K TV heeft staan dan is het niet zeker of deze al wat oudere Bose AV35 een 4K signaal doorgeeft.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke audio ingangen heeft de surroundset?
Of optisch of HDMI of tulp of (mini) jack?
Heb zowel optisch als hdmi als tulp
Ah, mooi, welke surroundset heb je precies?
Zit er ook HDMI out aansluiting op?
Dan kunnen de mogelijkheden bekeken worden.
Zook eens op hdmi audio extracter. (google)
Geluid kan je dan rechtstreeks op een reciever aansluiten en beeld gaat dan gewoon via de hdmi naar je tv.
@Marcel-63 schreef:
OK, duidelijk, dan is mogelijk het volgende apparaat de oplossing voor je (let op dat je altijd een apparaat koopt wat 4K@60Hz aan kan: HDMI audio extractor - Ingang: HDMI male Uitgang 1: HDMI female Uitgang 2: Toslink female Uitgang 3:...
Oke dankjewel ga ik proberen
@Marcel-63 schreef:
Dag @Marcel-63
Misschien zie ik het verkeerd, maar als dit de achterkant is van uw Bose AV35 dan zie ik nog wel heel wat meer aansluitingen dan alleen een HDMI OUT:
Zo zie ik maar liefst 3 HDMI-ingangen. Op één van deze ingangen kunt u zonder omwegen de Mediabox Next Mini aansluiten. Vanaf de Mini loopt het signaal dan via uw Bose AV35 naar de TV.
En het is wat @Bert schreef: als u een UHD/4K TV heeft staan dan is het niet zeker of deze al wat oudere Bose AV35 een 4K signaal doorgeeft.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.