Vraag
Reacties
Oplossing
Marcel-63
Level 2

Surroundset en Next mini koppelen

Is het mogelijk om de Next mini te koppelen met een surroundset zodat de tv uit kan tijdens radio luisteren 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.
Level 18

@Marcel-63  schreef:

Het is de Bose av35 met hdmi uit

Dag @Marcel-63 

Misschien zie ik het verkeerd, maar als dit de achterkant is van uw Bose AV35 dan zie ik nog wel heel wat meer aansluitingen dan alleen een HDMI OUT:

IMG_0994.jpeg

Zo zie ik maar liefst 3 HDMI-ingangen. Op één van deze ingangen kunt u zonder omwegen de Mediabox Next Mini aansluiten. Vanaf de Mini loopt het signaal dan via uw Bose AV35 naar de TV.

En het is wat @Bert schreef: als u een UHD/4K TV heeft staan dan is het niet zeker of deze al wat oudere Bose AV35 een 4K signaal doorgeeft.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert
Level 21

Welke audio ingangen heeft de surroundset? 

Of optisch of HDMI of tulp of (mini) jack?

Marcel-63
Level 2
Topicstarter

Heb zowel optisch als hdmi als tulp

0 Kudos
Bert
Level 21

Ah, mooi, welke surroundset heb je precies?

Zit er ook HDMI out aansluiting op?

Dan kunnen de mogelijkheden bekeken worden.

0 Kudos
Marcel-63
Level 2
Topicstarter

0 Kudos
charleyr
Level 11

Zook eens op hdmi audio extracter. (google)
Geluid kan je dan rechtstreeks op een reciever aansluiten en beeld gaat dan gewoon via de hdmi naar je tv.

Bert
Level 21

@Marcel-63  schreef:

OK, duidelijk, dan is mogelijk het volgende apparaat de oplossing voor je (let op dat je altijd een apparaat koopt wat 4K@60Hz aan kanHDMI audio extractor - Ingang: HDMI male Uitgang 1: HDMI female Uitgang 2: Toslink female Uitgang 3:...

Marcel-63
Level 2
Topicstarter

Oke dankjewel ga ik proberen

Wim C.
Level 18

@Marcel-63  schreef:

Dag @Marcel-63 

Misschien zie ik het verkeerd, maar als dit de achterkant is van uw Bose AV35 dan zie ik nog wel heel wat meer aansluitingen dan alleen een HDMI OUT:

IMG_0994.jpeg

Zo zie ik maar liefst 3 HDMI-ingangen. Op één van deze ingangen kunt u zonder omwegen de Mediabox Next Mini aansluiten. Vanaf de Mini loopt het signaal dan via uw Bose AV35 naar de TV.

En het is wat @Bert schreef: als u een UHD/4K TV heeft staan dan is het niet zeker of deze al wat oudere Bose AV35 een 4K signaal doorgeeft.