Ik zou graag de ARD (Duitslands publieke zender) app willen toevoegen aan mijn mediabox next. Zou dat kunnen? Of kan Ziggo dit voor mij verzorgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wat tof dat je meedenkt om het aanbod van onze Apps op de mediabox te verbeteren en daarmee dus ook onze diensten. Bij deze heb ik je wens/suggestie doorgezet naar onze ontwikkelaars. Het doorzetten van een suggestie geeft niet de garantie dat dit in de toekomst wordt geïmplementeerd, aangezien de mogelijkheden onderzocht moeten worden en meerdere factoren hierbij een rol spelen! 🙂 In ieder geval ontzettend bedankt voor jouw suggestie.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Volgens mij kan je zelf geen app toevoegen je zou een verzoek bij ZIGGO kunnen doen en als er dan genoeg aanvragen zijn wie weet.
Ik heb een zeer zwaar vermoeden dat de ARD daar geen interesse in heeft.
Ik weet vrij zeker dat de ARD de app alleen in Duitsland aanbiedt en deze blokkeert vanuit Nederland.
Waarom zou er een app moeten komen? ARD kun je toch gewoon bekijken op kanaal 054? Ziggo gaat toch niet voor iedere zender een aparte app gebruiken.
zelf apps toevoegen is helaas niet mogelijk,
wel kan de suggestie worden doorgegeven bij de juiste afdeling,
de vraag is dan wel of en wanneer de app er gaat komen als er genoeg vraag naar is en ARD wilt samenwerken
In de app heb je een grote keuze om te kijken: speelfilms, documentaires, series, etc etc
@scheurkalender wrote:Ik zou graag de ARD (Duitslands publieke zender) app willen toevoegen aan mijn mediabox next. Zou dat kunnen? Of kan Ziggo dit voor mij verzorgen?
Is daar in Nederland wel voldoende vraag naar? Kennissen die dat ook willen is niet representatief voor gemiddeld Nederland.
Bovendien is het voor de interne Duitse markt, zoals ook BBC iPlayer uit UK. Dus of dat mag juridisch gezien?
https://www.google.com/search?q=ard+app+im+ausland
Der ARD Livestream und die Mediathek sind normalerweise nur für Nutzer innerhalb Deutschlands verfügbar, da eine Ländersperre den Zugriff im Ausland blockiert.
@Steefb volgens mij is dit een passend antwoord op de getelde vraag.
En het antwoord is: nein.
ARD app heb ik gedownload uit de App Store en kan alles zien!
@scheurkalender schreef:ARD app heb ik gedownload uit de App Store en kan alles zien!
Verhip dit klopt. Waar de ARD website de geo block bescherming noemt doet de app dit niet. In principe zou deze content voor Duitsers natuurlijk gewoon binnen de EU beschikbaar moeten zijn.
Aanvullend bij de tweede keer opstarten gaf de app toch ook de geoblock.
Los daarvan veranderd dit niet veel aan wat al is geschreven. De kans is nihil dat deze app beschikbaar komt.
Ja klopt dit. Na een tweede keer opstarten kan je niks meer kijken in die ARD app.
Toch is Duitslands publieke zender ARD echt de moeite waard. Veel mooie content.
Zou deze ARD app zeer waarderen op de mediabox Next.
Kan mijn wens worden doorgeleid naar de ziggo beslissers?
Wat tof dat je meedenkt om het aanbod van onze Apps op de mediabox te verbeteren en daarmee dus ook onze diensten. Bij deze heb ik je wens/suggestie doorgezet naar onze ontwikkelaars. Het doorzetten van een suggestie geeft niet de garantie dat dit in de toekomst wordt geïmplementeerd, aangezien de mogelijkheden onderzocht moeten worden en meerdere factoren hierbij een rol spelen! 🙂 In ieder geval ontzettend bedankt voor jouw suggestie.
@Cecilia Geef nou geen valse hoop, voor de ARD app gelden dezelfde restricties als voor de ziggo en ook KPN tv app.
Vermoed dat de ontwikkelaars binnen enkele minuten klaar zijn met hun onderzoek. De meerwaarde van deze app ontgaat mij trouwens volkomen.
Misschien is het een idee om eens een enquête uit te rollen. Op die manier kun je bij de abonnees peilen welke apps wèl en niet op de wensenlijst staan.
Ik ben bang dat die enquete dezelfde route volgt als die individuele verzoeken. 😄
Dat het voor jou geen meerwaarde heeft, betekent niet dat het voor anderen ook geen meerwaarde heeft. Hier in de grensregio is er zeker wel vraag naar. We kijken ook regelmatig naar de Duitse HD-zenders. Sterker nog, we geven bijna evenveel geld uit in Duitsland als in Nederland. In Nederland de lasten en in Duitsland de lusten 😄
PS. Maar de kans dat het toegevoegd wordt is uiteraard nihil...
Ik heb het er niet over dat het voor mij geen meerwaarde heeft, maar wat de app voor meerwaarde heeft t.o.v. de zenderlijst. Bovendien lees ik dat de app ook gewoon in de app store van zijn t.v. staat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.