Na een stroomonderbreking (dat doe ik elke nacht) gaat de Next box niet automatisch weer aan terwijl de Next Mini dat wel doet. Wat kan ik er aan doen om dat op te lossen?
Ik moet nu om de box aan te krijgen aan de voorzijde op de knop drukken. Het is voor mij logisch dat na een stroomonderbreking de box weer opstart als er weer stroom is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@wout2 schreef:Wat is een mogelijke oplossing?
Stroom erop laten, het verbruik is echt minimaal, ook ga je problemen krijgen met updates die dan natuurlijk net tijdens jouw favoriete programma worden uitgevoerd.
Het is je eigen keuze.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gaat de Next wel aan met de afstandsbediening nadat de stroom erop gekomen is?
Als de Next weer stroom krijgt, duurt het grofweg 5 minuten voor hij weer volledig opgestart is en aangezet kan worden met de afstandsbediening.
Soms wel en soms niet. Dat verschilt van de enen tot de andere dag. Vanmorgen ging die niet automatisch weer aan met de afstandbediening. Wat is een mogelijke oplossing?
@wout2 schreef:Wat is een mogelijke oplossing?
Stroom erop laten, het verbruik is echt minimaal, ook ga je problemen krijgen met updates die dan natuurlijk net tijdens jouw favoriete programma worden uitgevoerd.
Het is je eigen keuze.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.