1
Vraag
2
Reacties
denco2

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Streamen Ziggo GO app: Geen beeld via HDMI

Hoi 

Ik probeer met  mijn dochter haar telefoon de note 8 de Ziggo go app te streamen naar haar tv haar telefoon kan alleen via een HDMI kabel aangesloten worden naar de tv maar dan hoor ik wel de films die ik wil streamen naar haar telefoon maar ik krijg in beeld de melding dat de video niet afgespeeld mag worden hoe kan ik dit oplossen haar telefoon kan niet via Chrome cast 

Netflix kijken Videoland die doen het wel alleen de Ziggo go beeld niet

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Vreemd, staat de Home app op de Note 8 die is nodig om te koppelen met een Chromecast, en het is van belang dat beiden via hetzelfde netwerk zijn verbonden.

 

Uiteraard kunnen de software ontwikkelaars die optie deblokkeren, om meerdere redenen zal dat niet gebeuren, om dezelfde redenen is screen mirroring niet toegestaan.

Bekijk in context

6 Reacties 6
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De bekabelde optie is inderdaad geblokkeerd in de Ziggo Go app. Is er wel een Chromecast aanwezig? Met de Note 8 zou dat toch ook moeten kunnen.

denco2
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

De is een Chrome cast aan wezig maar de note 8 kan hem niet verbinden die optie heeft de telefoon niet 

Maar is zoiets door Ziggo te deblokkeren dan of doen ze dat niet

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Vreemd, staat de Home app op de Note 8 die is nodig om te koppelen met een Chromecast, en het is van belang dat beiden via hetzelfde netwerk zijn verbonden.

 

Uiteraard kunnen de software ontwikkelaars die optie deblokkeren, om meerdere redenen zal dat niet gebeuren, om dezelfde redenen is screen mirroring niet toegestaan.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Als aanvulling op Rowi: heeft je dochter toevallig een Apple TV, Android TV en/of  Amazon Fire TV? Via de Ziggo Go TV app kan ze dan alsnog online tv kijken 🙂

denco2
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi ja een Apple tv heb ik ook maar hoe krijg ik daar dan de Ziggo go app op want ze heeft de Apple tv 3 en Android telefoon ??

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat is jammer de Ziggo Go TV app heeft Apple tv 4e generatie als minimum eis. Vanaf een android weet ik niet of Airplay werkt de tegenhanger van chromecast. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic