Iemand bekend over niet werken van de 'watch' knop op de vernieuwde ESPN app die via Ziggo als aanbieder zou moeten hebben kunnen worden afgespeeld? Een technische fout blokkeert dat en het oude FOX account was altijd werkende.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@burg Krijg je een bepaalde foutmelding met een code of iets dergelijks?
Ook bij mij lukt het niet krijg melding “deze app is momenteel niet beschikbaar in jouw land of regio” nadat ik op de link heb geklikt op de site van Ziggo bij “dit heb je nodig voor ESPN watch”
Goedemiddag @burg en @PurpleHC,
Zoals jullie hebben gemerkt is Fox Sports sindskort ESPN geworden.
Dit is vooral een naamswijziging, al heeft ESPN inderdaad ook een eigen app.
Als jullie via de provider Ziggo een Fox Sports abonnement hebben is het belangrijk dat je bij het openen van de app kiest voor inloggen in plaats van aanmelden.
Bij het inloggen kun je dan gegevens van Mijn Ziggo invoeren.
Kunnen jullie dan wel online kijken?
Duidelijk is inmiddels al dat de "gratis" ESPN 1 (FOX1) is ingepikt door de provider Ziggo. Dat was bij mij de reden. Schofterig vind ik het.
Of juist heel mooi dat Ziggo tijdelijk de ESPN 1 zender heeft open gezet voor alle klanten, zodat je daar gratis van hebt genoten @burg . Het is en blijft wel gewoon een betaald kanaal, dus het is logisch dat dit na een bepaalde periode weer dicht gezet wordt.
Ziggo kiest er soms voor om een deel van het zenderaanbod tijdelijk gratis aan te bieden aan klanten. Dit is bijvoorbeeld eerder ook gedaan met de Film1 zenders. Nu was dit voor ESPN 1 het geval.
Als je alsnog van ESPN 1 wilt genieten, heb je daar ESPN Eredivisie voor nodig. Deze is de eerste 4 maanden met 50% korting.
Via de Mediabox werkt ESPN wel, via de app en de computer niet. Ik heb de juiste koppeling gemaakt zoals aangegeven op de ESPN-pagina Daar wordt het volgende aangegeven:
Werkt het nog steeds niet?
Dan geeft je Ziggo-abonnement op dit moment geen toegang tot ESPN Watch. Neem contact op met Ziggo om dit te corrigeren of om toegang tot ESPN Watch aan je abonnement toe te voegen.
Ziggo wanneer voegen jullie dit toe aan het abonnement?
@HarrieHawkeye, het ESPN zenderpakket staat goed actief bij je zie ik onder de productregels in je abonnement en zou volledig moeten werken nu. Heb je de ESPN zenders wel tot je beschikking in Ziggo GO? En wat gaat er precies fout bij ESPN Watch? Kun je bijvoorbeeld wel inloggen, maar niet kijken?
@jepejem, we hebben wat problemen gekend met onze website de afgelopen dagen. Hopelijk is het inmiddels gelukt! 🙂
Het werkt nu wel. De foutmelding komt niet meer
Zojuist ons abonnement met ESPN uitgebreid. Maar ik krijg ook deze melding op de computer, heel irritant:
Werkt het nog steeds niet?
Dan geeft je Ziggo-abonnement op dit moment geen toegang tot ESPN Watch. Neem contact op met Ziggo om dit te corrigeren of om toegang tot ESPN Watch aan je abonnement toe te voegen.
Via de Mediabox werkt ESPN wel, via de computer niet. Ik heb de juiste koppeling gemaakt zoals aangegeven op de ESPN-pagina.
Ook geprobeerd het kanaal te vinden in Ziggogo.tv maar daar kan ik hem ook niet vinden helaas.
Pagina refreshen werkt helaas niet… Verschillende browsers geprobeerd, maar dat levert ook helaas geen positief resultaat op. Andere opties?
Hi @Ann3
Ook bij jou staat ESPN Eredivisie netjes actief actief onder jouw producten. Is de foutmelding inmiddels ook verdwenen?
Ann3 wrote:Zojuist ons abonnement met ESPN uitgebreid. Maar ik krijg ook deze melding op de computer, heel irritant:
Werkt het nog steeds niet?
Dan geeft je Ziggo-abonnement op dit moment geen toegang tot ESPN Watch. Neem contact op met Ziggo om dit te corrigeren of om toegang tot ESPN Watch aan je abonnement toe te voegen.Via de Mediabox werkt ESPN wel, via de computer niet. Ik heb de juiste koppeling gemaakt zoals aangegeven op de ESPN-pagina.
Ook geprobeerd het kanaal te vinden in Ziggogo.tv maar daar kan ik hem ook niet vinden helaas.
Pagina refreshen werkt helaas niet… Verschillende browsers geprobeerd, maar dat levert ook helaas geen positief resultaat op. Andere opties?
Hier nog 1 met hetzelfde probleem… Op tv is ESPN beschikbaar maar via Ziggo GO niet. Afgelopen vrijdag een bestelling geplaatst maar tot dusver niet kunnen gebruiken via de app. Ook geprobeerd via de ESPN website de activatie te voldoen maar bij ‘tv-abonnement activeren’ krijg ik vervolgens een wit scherm.
Hey @DonStap!
Welkom hier op onze Community. Super irritant dat je zo lang moet wachten tot je, ook online, kunt genieten van ESPN Eredvisie. Ik zie dat het pakket aan deze kant juist staat. Hoe gaat het nu? Ervaar je nog steeds problemen als je via de Ziggo GO app wilt kijken? Zo ja, zie je in Mijn Ziggo het extra zenderpakket wel actief staan onder Producten → Televisie → Extra zenders beheren?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.