1
Vraag
2
Reacties
Ido bodelier

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Straatkast vervengen

Hallo,

voor ons huis, langs de straatkant staat een ‘ziggokast’. Iemand heeft echter tegen deze kast aangereden, hij hangt nu uit elkaar. Het front hangt eruit en de kabels zijn zichtbaar.
kan deze vervangen/gerapareerd worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12745Posts
  • 1053Oplossingen
  • 4958Likes
Hey Ido bodelier . Oh jee, een ongelukje. Ik hoop dat de 'aanrijder' en zijn/haar voertuig er beter aan toe zijn dan de wijkkast!
Ik zie dat er inmiddels contact is opgenomen en de melding door is gezet ^^. Heel erg bedankt!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 480Oplossingen
  • 2787Likes
Bel daarvoor even naar de helpdesk. Dat gaat vlotter daar wij als medeklant niets kunnen regelen, behalve het doorgeven aan een moderator. Bij de helpdesk zit je dus meteen goed.
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 19849Posts
  • 909Oplossingen
  • 5867Likes
Er zijn al reeds vele topic's over bijvoorbeeld deze https://community.ziggo.nl/offtopic-208/straatkastje-voor-onze-oprit-36080

Maar ik adviseer je beste even contact op te nemen met de Ziggo Chat daar kunnen ze je meteen info geven en actie ondernemen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3460Likes
Dit is iets voor een Ziggo Community Moderator om je verder te helpen.
Die komt binnenkort langs in dit Topic. Even afwachten.

Je kunt het ook via een ander kanaal (Chat, telefonisch, ...) zelf meteen gaan melden aan Ziggo:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

Han
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12745Posts
  • 1053Oplossingen
  • 4958Likes
Hey Ido bodelier . Oh jee, een ongelukje. Ik hoop dat de 'aanrijder' en zijn/haar voertuig er beter aan toe zijn dan de wijkkast!
Ik zie dat er inmiddels contact is opgenomen en de melding door is gezet ^^. Heel erg bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic