Beste meneer, mevrouw,
Naast een pand op de Nieuwstraat 26 (binnenstad, A1 winkelgebied) in Maastricht waar ik eigenaar van ben staan enkele ziggo kasten die hoognodig gereinigd moeten worden i.v.m. bestickering en graffiti. Kunnen jullie dit oppakken? het winkel straatbeeld wordt momenteel erg ontsierd door deze infra kasten.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wij zelf kunnen hiervoor geen monteur inplannen voor dergelijke werkzaamheden @Ruud 6212
Je kan altijd een klacht/schade melden via schade.ziggo.nl
Zij zullen dan beoordelen of en wat we ermee gaan doen 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoelang blijven die kasten netjes als die gereinigd zouden worden ? ik ben bang14 dagen hooguit, want die plakkende en spuitende vandalen houdt je toch niet tegen helaas.
Goedemorgen @Ruud 6212
Ik kan me voorstellen dat het voor het straatbeeld niet plezierig is. Zeker niet gezien het om een winkelgebied gaat.
Het feit is wel, en daarin heeft @Buurman gelijk dat het vaak een gebed zonder end is.
De bestickering en graffiti heeft geen invloed op de werking van de diensten. Laten we de kasten kosten volledig reinigen, is dit vaak van korte duur. Helaas valt er tegen deze vorm van vandalisme weinig te doen.
De vandalen iedere keer van een schoon canvas te voorzien, is een zeer prijzige grap.
Beste Jamyla,
Bedankt voor je bericht. Eigendom van dergelijke kasten brengt ook een onderhoudsverplichting met zich mee. Op dezelfde manier dat iedere vastgoedeigenaar er ook voor zorgt dat graffiti en dergelijke van zijn pand worden verwijderd ook al bestaat de kans dat dit weer een keer zal gebeuren in de toekomst. ik wil daarom bij deze nogmaals het verzoek doen om de kasten te laten reinigen. Of is het wellicht mogelijk om de kasten samen te voegen tot 1 grote kast? Werken jullie met een facilitaire dienst die ik hier ook eens over kan benaderen? KPN heeft dit ook en daarmee ben ik in gesprek om een oplossing hiervoor te vinden voor de grotere kast die in hun eigendom is en op de foto staat.
Ik hoor het graag.
Groeten,
Ruud
Wij zelf kunnen hiervoor geen monteur inplannen voor dergelijke werkzaamheden @Ruud 6212
Je kan altijd een klacht/schade melden via schade.ziggo.nl
Zij zullen dan beoordelen of en wat we ermee gaan doen 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.