1
Vraag
2
Reacties
MaxiAmsterdamn

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Straatkast open

Heb jij ook een openstaande wijkkast gespot? Laat het ons dan hier weten!

Er staat een straatkast van Ziggo open ter hoogte van de Rooseveltlaan 248 in Amsterdam 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MaxiAmsterdamn
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor jullie berichten. Ik heb inmiddels gebeld naar de klantenservice op telefoonnummer 0900-1884 en deze onveilige situatie daar aan een medewerkster doorgegeven.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 5733Posts
  • 228Oplossingen
  • 4388Likes

Dag @MaxiAmsterdamn 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar vooral bedankt voor het doorgeven. 👍🏻

MaxiAmsterdamn
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik begrijp niet goed of deze melding nu opgepakt wordt. Heb je enig idee of er ook een telefoonnummer is waarop ik dit soort zaken kan doorgeven? Of e-mailadres? Of misschien via Whatsapp?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72636Posts
  • 5008Oplossingen
  • 20826Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar het probleem te kijken en door te geven naar de juiste afdeling.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 5733Posts
  • 228Oplossingen
  • 4388Likes

Ik heb inmiddels begrepen dat dit euvel met prioriteit wordt opgepikt.

MaxiAmsterdamn
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor jullie berichten. Ik heb inmiddels gebeld naar de klantenservice op telefoonnummer 0900-1884 en deze onveilige situatie daar aan een medewerkster doorgegeven.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3587Posts
  • 296Oplossingen
  • 1374Likes

@MaxiAmsterdamn hallo! Fijn dat je de moeite neemt om dit even door te geven, dat waarderen we.  En dan gaat het zeker weten goed opgelost worden! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic