NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Er staat een straatkast van Ziggo open ter hoogte van de Rooseveltlaan 248 in Amsterdam
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor jullie berichten. Ik heb inmiddels gebeld naar de klantenservice op telefoonnummer 0900-1884 en deze onveilige situatie daar aan een medewerkster doorgegeven.
Dag @MaxiAmsterdamn
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar vooral bedankt voor het doorgeven. 👍🏻
Ik begrijp niet goed of deze melding nu opgepakt wordt. Heb je enig idee of er ook een telefoonnummer is waarop ik dit soort zaken kan doorgeven? Of e-mailadres? Of misschien via Whatsapp?
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar het probleem te kijken en door te geven naar de juiste afdeling.
Ik heb inmiddels begrepen dat dit euvel met prioriteit wordt opgepikt.
Bedankt voor jullie berichten. Ik heb inmiddels gebeld naar de klantenservice op telefoonnummer 0900-1884 en deze onveilige situatie daar aan een medewerkster doorgegeven.
@MaxiAmsterdamn hallo! Fijn dat je de moeite neemt om dit even door te geven, dat waarderen we. En dan gaat het zeker weten goed opgelost worden!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.