Huidige straatkastje is op een zeer ongelukkige plek geplaatst. Grensgeval Wanssum,Molenhoek 1 en 3.
Is ook al vaker losgeraakt, omdat dit ligt pal op de oprit van Molenhoek 1 naar de garage.
Omdat de oprit niet recht naar de garage loopt is het lastig bij in en uirijden om dit kastje steeds te vermijden.
Aangezien Ziggo binnenkort werkzaamhden 22-09-2022 hier verricht ivm verplaatsen kastjes is het verzoek om ook dit hierin mee te nemen. Ca . 50cm tot 1 meter richting van oprit af (naar tuin toe) zou al mooi zijn
Zie onderstaand bericht:We verplaatsen dan onze kabels en straatkasten. Dat is nodig door bouwwerkzaamheden bij u in de buurt. Tijdens de werkzaamheden kan uw verbinding af en toe uitvallen. Dan kunt u even geen tv-kijken, niet bellen met de vaste Ziggo-lijn of internetten en heeft u dus ook geen wifi.
Zodra we klaar zijn met het werk, doet alles het weer zoals u gewend bent. Heeft u haperend beeld of slecht internet na de werkzaamheden? Haal dan de stekker van het modem uit het stopcontact en steek die na een minuut weer terug. Na een half uurtje werkt alles weer. Kijk op ziggo.nl/onderhoud voor nog meer tips.
Wanneer we bij u in de buurt werken
Datum: 22 september 2022
Werktijden: Van 6:00 tot 8:00 uur
Hoor graag
Mvrgr Jan Peters
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Jeepie1, ik begrijp dat je dan een verzoek in wilt dienen! Dit kan door een e-mail te sturen naar: omgevingsloket@vodafoneziggo.com. Zij nemen dan binnen 14 dagen contact op om een voorstel te doen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan u helpen.
Ps. u kan uw log maximaal 1 uur na het aanmaken nog bewerken/aanpassen. U zou b.v. uw naam kunnen verwijderen, want het is tenslotte een openbaar forum.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Hallo @Jeepie1, ik begrijp dat je dan een verzoek in wilt dienen! Dit kan door een e-mail te sturen naar: omgevingsloket@vodafoneziggo.com. Zij nemen dan binnen 14 dagen contact op om een voorstel te doen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.