1
Vraag
2
Reacties
Rexhunt

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stotterend beeld spike

Al jaren last van stotterend beeld. Maar nu door wat leukere programma’s wil ik het wel graag gebruiken.

heb alle kabels en stekkers vervangen, aop ook gecontroleerd en de media box leeggehaald en gereset. Niks werkt en het is echt irritant om zo tv te kijken. Help!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Deze stekker is een perfecte antenne voor 4G 5G Digitenne en andere zenders, deze stekker zet dit signaal op je coax netwerk en als er een frequentie bij zit die ook Spike gebruikt, dan heb je een storing in het signaal.

 

Gebruik metalen afgeschermde stekkers en je probleem zal verdwenen zijn.

Ziggo adviseert dit al vanaf 2012.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Next op aangesloten zit?

Rexhunt
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

470B3366-37A9-42DD-8ED3-4826FBA740F7.jpeg

6ADC78C3-6C0F-44C4-A30C-464C3AE8790E.jpeg

Rexhunt
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rechtstreekser dan dit kan niet

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Veel slechter kan je aansluit materiaal ook niet zijn, vervang je aansluiting door ziggo goedgekeurd.

 

Steefb_0-1637752299628.png

Kabels en splitters controleren | Klantenservice | Ziggo

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Deze stekker is een perfecte antenne voor 4G 5G Digitenne en andere zenders, deze stekker zet dit signaal op je coax netwerk en als er een frequentie bij zit die ook Spike gebruikt, dan heb je een storing in het signaal.

 

Gebruik metalen afgeschermde stekkers en je probleem zal verdwenen zijn.

Ziggo adviseert dit al vanaf 2012.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hey @Rexhunt! Goed dat je hier op de Ziggo Community terecht bent gekomen voor hulp bij het probleem dat je ervaart met de zender Spike. Zoals @Bert en @Steefb al aangaven ziet die kabel richting je mediabox er niet al te best uit. Ik kan je kosteloos een nieuwe coaxkabel toesturen tot 5 meter. Hoeveel meter heb je nodig? Laat het weten!

Rexhunt
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

 

wat aardig. Ik heb vanaf een rechtstreekse kabel naar de mediabox. Een nieuwe stekker zou dan helpen want een nieuwe kabel kan ik niet gebruiken.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Losse stekkers kan ik niet opsturen @Rexhunt, enkel kabels. Begrijp ik goed dat de kabel rechtstreeks zit aangesloten op de splitter op de eerste foto?

Rexhunt
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jah dat klopt. Hoe zou ik het anders moeten doen? Een wcd geeft meer verlies daarom heb ik de kabel rechtstreeks vanaf de splitten naar de mediabox

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dan zul je een geschikte connector moeten plaatsen aan dit uiteinde van de kabel, maar zoals gezegd, deze leveren wij niet los. De connector moet storing van buitenaf afschermen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic