Sinds verleden jaar heb ik een aangepast abonnement met een Humax box.
Het komt regelmatig voor dat ik mijn tv niet opgestart krijg. (Overigens duurt het opstarten best vrij lang.)
Niets reageert dan meer op mijn afstandsbediening.
Moet eerst de stekker uittrekken en dan opnieuw opstarten
Krijg ook vaker even een E melding (E48) in beeld en bepaalde zenders (Eurosport, kanaal 20) zijn niet te volgen door slecht beeld.
Alle aansluitingen gecontroleerd maar niets gevonden.
Wat kan ik doen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
kun je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) en splitter versterker maken
Hi @L.Coenegracht, welkom hier op de Ziggo Community!
Wat mega jammer dat je zoveel geduld moet opbrengen, voordat je lekker relaxed tv kunt kijken! Daar moeten we verandering in brengen! Goed dat je alle aansluitingen al hebt gecontroleerd!
Kun je, zoals @anoniemforum aangeeft, een foto sturen van de hoofdaansluiting en hoe je mediabox hierop is aangesloten? Ook kun je eens kijken naar de energie stand in stand-by.
Voor de melding E-48 hebben we hier ook een handig stappenplan. Die kun je doorlopen om te kijken of dat nog verbetering brengt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.