1
Vraag
2
Reacties
Braaaans

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storingen Videoland en Netflix app op Mediabox XL

Goedemiddag,

Wij hebben netflix en Videoland,maar hij valt steeds uit of loopt vast! Wat kan ik hier mee?
27 Reacties 27
gebruikers-naam

Level 1
  • 574Posts
  • 15Oplossingen
  • 55Likes
Ik heb dit ook een paar keer gehad en heb gewoon de volledige stroom er voor een minuut afgehaald, wilde dit niet eerder delen omdat veel boxen met de storing van Ziggo niet meer online kwamen, zou nu het proberen waard zijn.
Motess

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Oke bedankt voor je reactie , ga ik dat eerst doen alvorens ik morgen over het probleem en bovenstaande mogelijke oplossing contact opneem met de klantenservice. Ik heb al regelmatig de stekkers uit het stopcontact gehaald en ook de coax kabels echter zonder resultaat, maar nu in de meterkast de stroom voor die groep er volledig voor een minuut afhalen bedoel je toch?
gebruikers-naam

Level 1
  • 574Posts
  • 15Oplossingen
  • 55Likes
Motess wrote:
Oke bedankt voor je reactie , ga ik dat eerst doen alvorens ik morgen over het probleem en bovenstaande mogelijke oplossing contact opneem met de klantenservice. Ik heb al regelmatig de stekkers uit het stopcontact gehaald en ook de coax kabels echter zonder resultaat, maar nu in de meterkast de stroom voor die groep er volledig voor een minuut afhalen bedoel je toch?


Nee dat hoeft echt niet, alleen de voeding van de mediabox!
Motess

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb Ziggo gebeld en deze zei dat omdat mijn modum niet gekoppeld is aan de horizon box XL maar ontvangst via wifi dat bovenstaande oplossing niet mogelijk is wb het resseten. Er komt as donderdag een monteur langs om alles te checken want de signaalsterkte blijkt ook laag te zijn volgens hun, terwijl deze dus 3 weken geleden door een andere monteur is verhoogd ! Nu maar hopen dat dit dan eens resultaat heeft.
Ook heb ik de tip over volledig stroom een paar minuten eraf halen geprobeerd echter helaas zonder resultaat.
In ieder geval bedankt voor jullie tips , ik laat het weten hier welke problemen de monteur heeft gesignaleerd en hoe hij het heeft kunnen verhelpen ( hoop ik )!
gebruikers-naam

Level 1
  • 574Posts
  • 15Oplossingen
  • 55Likes
Motess wrote:
Ik heb Ziggo gebeld en deze zei dat omdat mijn modum niet gekoppeld is aan de horizon box XL maar ontvangst via wifi dat bovenstaande oplossing niet mogelijk is wb het resseten. Er komt as donderdag een monteur langs om alles te checken want de signaalsterkte blijkt ook laag te zijn volgens hun, terwijl deze dus 3 weken geleden door een andere monteur is verhoogd ! Nu maar hopen dat dit dan eens resultaat heeft.
Ook heb ik de tip over volledig stroom een paar minuten eraf halen geprobeerd echter helaas zonder resultaat.
In ieder geval bedankt voor jullie tips , ik laat het weten hier welke problemen de monteur heeft gesignaleerd en hoe hij het heeft kunnen verhelpen ( hoop ik )!


De medewerker van Ziggo heeft je dus op het verkeerde been gezet, internet en wifi hebben niets met het tv gedeelte van de mediabox te maken, sterker nog als je deze in je netwerk gaat opnemen krijg je daar bijna gegarandeerd problemen mee met je internet verbinding op andere apparaten!
Motess

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Die medewerker zal wel gedacht hebben , die vrouw belt al voor de zoveelste keer in anderhalf jaar tijd hierover . Laten we er maar gauw van af wezen met de zoveelste keer een monteur sturen. Echt hoor , zo is het niet prettig om die betaalde kanalen te kijken, maar ja wie weet ooit wordt het probleem verholpen. Ik blijf in ieder geval stug doorbellen, al wordt het elke dag ipv nu elke week.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Motess schreef: "Er komt as donderdag een monteur langs om alles te checken want de signaalsterkte blijkt ook laag te zijn volgens hun, terwijl deze dus 3 weken geleden door een andere monteur is verhoogd !"

Ziggo kan in je apparatuur kijken en als zij zien dat het signaal te laag is gaan ze eerst het signaal in orde brengen, want dat hoort goed te zijn.
Daarnaast kunnen ze dan gelijk alles checken.
Goede actie om direct weer een monteur te sturen van Ziggo.
Motess

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Oke mooi , dan hoop ik dat de problemen volledig verholpen kunnen worden. En we weer met plezier en zonder continue resetten en dergelijke aaneengesloten kunnen blijven kijken. Thx
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic