joyce_albert

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede middag,

 

Ik heb van jullie afgelopen week een rekening gekregen waarmee ik niet akkoord ga.

Wij hebben 2 a 3 weken storing gehad waardoor wij niet optimaal gebruik hebben kunnen maken van jullie diensten op de postcode 6591hj in gennep. Graag zou ik een tegemoetkoming terug zien van jullie kant uit. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Joyce wouters 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Kijk hier eens, daar staat hoe dit werkt.

Compensatie bij onderbreking (ziggo.nl)

Bekijk in context

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hi @joyce_albert en welkom hier op onze Community! 

Wat rot dat je zo lang storing hebt gehad zeg 😞 Goed dat je ons een bericht stuurt voor compensatie! Je gaat natuurlijk niet betalen voor diensten die je helemaal niet hebt ontvangen. Ik zie dat je intussen contact hebt gehad en de vergoeding wordt verrekend met je komende factuur. 🙂 

Als wij via de Community in de toekomst nog wat voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Kijk hier eens, daar staat hoe dit werkt.

Compensatie bij onderbreking (ziggo.nl)

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hi @joyce_albert en welkom hier op onze Community! 

Wat rot dat je zo lang storing hebt gehad zeg 😞 Goed dat je ons een bericht stuurt voor compensatie! Je gaat natuurlijk niet betalen voor diensten die je helemaal niet hebt ontvangen. Ik zie dat je intussen contact hebt gehad en de vergoeding wordt verrekend met je komende factuur. 🙂 

Als wij via de Community in de toekomst nog wat voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden. 

Uitgelicht topic