Rickstoel
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing

Heb sinds gisteren al storing op mijn adres. Zou echter gisteren al zijn opgelost stond er op jullie postcode checker. Echter ervaar nog steeds flinke storing van t tv signaal waardoor op moment geen beeld heb.

Gaat om Herten 6049kp, gemeente Roermond 

Mvg Rick Stoel

 

 

4 Reacties 4
The Fons
Gedreven Raadgever
  • 362Reacties
  • 12Oplossingen
  • 341Likes

Probeer eens om je mediabox een minuutje vd stroom te halen en laat deze dan opnieuw opstarten. Misschien is het issue nu verholpen.

Rickstoel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas is dat t eerste wat heb geprobeerd. Daarom ook dit bericht, nee graag melding dat er aan gewerkt moet worden. Was gisteren namelijk al storing en deze zou opgelost moeten zijn stond er op jullie site. Wat dus niet t geval is.

Pasi
Expert
Expert
  • 3157Reacties
  • 178Oplossingen
  • 1060Likes

Hallo,
 

Rickstoel wrote:

...graag melding dat er aan gewerkt moet worden. Was gisteren namelijk al storing en deze zou opgelost moeten zijn stond er op jullie site. Wat dus niet t geval is.


Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.

U kan wachten totdat een Ziggo mod langs komt, maar u kan ook m.b.v. de onderstaande informatie contact opnemen met Ziggo:
Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start, u ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.
Facebook Messenger
Twitter
Contactformulier
Opzegformulier
Algemene info

Erik S Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1012Reacties
  • 115Oplossingen
  • 160Likes

Hi @Rickstoel! Welkom hier op de Community 🙂

Een storing is nooit fijn maar al helemaal niet wanneer deze langer duurt dan verwacht.. Inmiddels zijn we enkele dagen verder en ik hoop van harte dat alles weer naar behoren werkt bij je thuis. Er is in ieder geval geen sprake meer van een collectieve storing die roet in het eten gooit, dus ik heb goede hoop! Toch nog problemen of ergens vragen over? Laat het ons weten hier.

Uitgelicht topic