1
Vraag
2
Reacties
Gaas

Level 2
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Storing tv: Blokkerig beeld

Een aantal weken geleden werd het signaal op de televisie bij veel kanalen blokkerig. Ik heb een Konig Amp Pro30A in het systeem zitten. Het beeld werd beter sinds ik de GC maximaal het gezet. Kan het zijn dat het binnenkomend signaal sterker is geworden?

 

25 Reacties 25
Gaas
Topicstarter
Level 2
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Misschien dan de HMV 41. Ik zie dat je daar nog een poort eventueel kan splitsen zodat er totaal 5 kabels bediend kunnen worden.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Ik zou dan toch de FRA-752X kiezen, daarop kun je ook een splitter aansluiten, eventueel de bestaande ESI-02N, zodat je inderdaad 5 TV's kunt aansluiten.

Gaas
Topicstarter
Level 2
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nogmaals dank voor alles. Ik ga er op broeden.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Prima en graag gedaan, laat het gerust weten als er nog iets onduidelijk is.

Gaas
Topicstarter
Level 2
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben toch voor de HMV 41 gegaan omdat ik van de FRA 752X begreep dat de eerste poort onversterkt en voor het modem is. Dan blijven er minder poorten voor tv's over. Ik heb nu een signaalkwaliteit van 80-90% en geen blokkerig beeld meer. Blijkbaar was de Konig versterker of kapot of niet geschikt.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Fijn om te lezen dat je eerste ervaringen positief zijn.

 

De 0 dB-tap van de FRA-752X had je ook voor een TV/decoder kunnen gebruiken. De instructies bij de FRA-752X zijn verouderd, het modem dient niet meer via de versterker te worden aangesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic