Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi, ik heb al twee weken geen of heel slecht haperend beeld op sbs 6. Ik kijk via de media box next en heb alle kabels al opnieuw aangesloten. WiFi gereset. Heeft iemand hier ook problemen mee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Vdfield . Heb je dit ook op discovery? zitten namelijk in dezelfde transportstroom en is meestal een sluiting met een massa draadje.
Teun.
Goedemorgen @Vdfield,
Zo te lezen heb je met behulp van de hier gegeven tips al ontdekt dat het probleem in de binnenhuisbekabeling (splitter) zit. Het kan zij dat de splitter die je nu gebruikt
niet alle frequenties doorlaat. Hierdoor kan het zijn dat je verstoord of geen beeld hebt op 1 of meer kanalen. Als de zenders wel werken bij een rechtstreekse aansluiting, dan weet je dat het tot en met
het aansluitpunt dus goed gaat.
Loop anders met behulp van deze stappen de installatie nog eens na. Laat onder dit topic maar weten of het allemaal gelukt is, anders helpen wij je hier graag verder.
Nog een fijne dag!
Groeten,
Paul
Kun je wat foto s posten van de aansluitingen ,zoals aop splitter en evt singaalversterker .
Sbs zit vaak op een gevoelige freq. qua instraling.
@Vdfield Welkom op de Community. Een haperend kanaal kan een fijne avond tv-kijken flink in de weg zitten. Zoals @Steefb al noemt, is dit vaak een interferentie-probleem. Dit is op te lossen door de bekabeling te controleren op kwaliteit/leeftijd/juistheid. Vandaar de vraag van hem om wat foto's te posten. Fijne zondag gewenst!
@Vdfield . Heb je dit ook op discovery? zitten namelijk in dezelfde transportstroom en is meestal een sluiting met een massa draadje.
Teun.
Hoi Teun,
nee ik heb dit niet op discovery. Wel op ESPN vanmiddag, gedurende de hele wedstrijd. Uiteindelijk moeten streamen via de ziggo app ging beter. Gr
Kun je wat foto s posten van de aansluitingen ,zoals aop splitter en evt singaalversterker .
Laat je net het belangrijke niet zien
Ik mis inderdaad de foto van de splitter links.
Teun.
Kun je het betreffende toestel ook rechtstreeks aansluiten? dus een van de kabels op de splitter direct aan je aop.
Teun.
Hi Teun, ja dan werkt die wel. Alleen die splitter is voor dat 1 kabel naar mn modem gaat.
maar zoals ik nu de kabel direct erin stop werkt sbs 6 / ESPN zonder problemen
Dan toch eens serieus naar de splitter kijken. Of op andere poort zetten is ook nog te proberen.
Teun.
Goedemorgen @Vdfield,
Zo te lezen heb je met behulp van de hier gegeven tips al ontdekt dat het probleem in de binnenhuisbekabeling (splitter) zit. Het kan zij dat de splitter die je nu gebruikt
niet alle frequenties doorlaat. Hierdoor kan het zijn dat je verstoord of geen beeld hebt op 1 of meer kanalen. Als de zenders wel werken bij een rechtstreekse aansluiting, dan weet je dat het tot en met
het aansluitpunt dus goed gaat.
Loop anders met behulp van deze stappen de installatie nog eens na. Laat onder dit topic maar weten of het allemaal gelukt is, anders helpen wij je hier graag verder.
Nog een fijne dag!
Groeten,
Paul
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...