Hoi,
Ik las de topic Storing op kanaal Spike van vorig jaar. Dat is nu Paramount en ik had hetzelfde probleem. Enkel storing op dit kanaal, en enkel met de CL+ kaart. Via Mediabox XL geen storing.
Dus even gekeken naar de coax kabel achter in de TV. Viel me op dat mijn Chromecast hdmi module er dichtbij zat. Die gebruikt WiFI. Heb deze 20 cm verder gelegd en gelijk geen storing meer op Paramount.
Check dus ff of je ook een Chromecast of andere WiFi apparaat hebt dichtbij de coax aansluiting op je TV. Die kan dus storen en net/enkel op frequentie Paramount kanaal blijkbaar. Dat was ook al gesuggereerd door de Ziggo moderator.
Dus niets hoeven vervangen, enkel WiFi module verder weg van coax aansluiting op TV. En inderdaad storing (ff blijven hangen beeld of piep geluid) sinds ik de Chromecast aan de TV heb hangen van afgelopen zomer.
Hoop dat deze info nuttig is!
Vr.gr.,
Wim
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
TOP dat je deze informatie hier deelt met de oplossing, dat kan anderen ook weer op weg helpen.
Dit is dus een gevalletje: Elektromagnetische interferentie - Wikipedia
Mee eens , alleen de topictitel zou wat duidelijker moeten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.