HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Gisteren zijn er bij ons in de wijk onderhoudswerkzaamheden geweest en nu krijg ik mijn tv kanalen niet
meer opgestart...het modem en de mediabox al diverse malen opnieuw opgestart, echter in mijn
Media Next box blijft een rood icoon met twee pijlen constant branden, hoe los ik dit op ???
Opgelost! Ga naar oplossing.
@WallieInkie zeker helpen we!
Je modem is nu net weer keurig online zie ik. Het kan soms een kwartier duren voor deze weer helemaal volledig draait. Als je daarna je Mediabox Next even loskoppelt voor 30 seconden en daarna weer aansluit (liefst met een utp-kabel), wat zie je dan? Volg daarbij dit stappenplan, zodat we zeker weten dat er niks wordt overgeslagen.
Rode pijltjes is geen verbinding met internet. Doet je internet het wel het modem dus wel online oa wifi. Zo nee .Mogelijk verkeerd huisnummer op de kabel en ben je per ongeluk afgesloten. Hier moet een monteur voor komen. Mod of via ks afspraak maken
Zet je postcode en huisnummer in je profiel.
Klik hier => https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
@WallieInkie welkom hier en sorry voor het gedoe. Werkt alles inmiddels weer? Ik zou graag even met je gegevens meekijken, zou je daarvoor je postcode en huisnummer willen toevoegen in je profiel?
En daarnaast, in het algemeen: na onderhoudswerkzaamheden adviseren we om je modem 30 seconden van de stroom te halen, dan weer aan te sluiten en te wachten tot deze weer volledig online is. Koppel daarna je mediabox weer.
Hoe gaat het dan?
Profiel aangepast en de media box blijft nog steeds storing geven, ook nadat ik modem een reset heb gegeven, kunt u mij helpen ??? Alvast veel dank !!!
@WallieInkie zeker helpen we!
Je modem is nu net weer keurig online zie ik. Het kan soms een kwartier duren voor deze weer helemaal volledig draait. Als je daarna je Mediabox Next even loskoppelt voor 30 seconden en daarna weer aansluit (liefst met een utp-kabel), wat zie je dan? Volg daarbij dit stappenplan, zodat we zeker weten dat er niks wordt overgeslagen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...