1
Vraag
2
Reacties
turbosneeuw

Level 4
  • 36Posts
  • 4Oplossingen
  • 8Likes

Storing code mediabox cs9097

Hebben meerdere hier last van fout code cs9097 op mediabox xl

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
turbosneeuw
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 4Oplossingen
  • 8Likes

hallo Bert mijn Mediabox xl is overleden na denk ongeveer +- 10, krijg vandaag of morgen kosteloos een Mediabox Next👍 erg blij met deze oplossing prima service van ziggo👍👊

Bekijk in context

5 Reacties 5
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15499Likes

Ik zag gisteravond CS9097 nadat de Mediabox circa een uur stroomloos was geweest i.v.m. oververhitting, maar alleen omdat ik zelf de Diagnostiek-pagina had opgeroepen. Replay TV werkte ondanks de foutcode naar behoren en ook het ingebouwde modem was keurig online. Ook na een kwartier wachten, uit- en inschakelen via ab, zelf een factory reset van het modem kreeg ik CS9097 niet meer weg.

 

Zie jij de foutcode automatisch in beeld komen? Kun je een foto plaatsen van de Diagnostiek-pagina (te vinden onder Menu, Instellingen, Info)?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

turbosneeuw
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 4Oplossingen
  • 8Likes

hallo Bert mijn Mediabox xl is overleden na denk ongeveer +- 10, krijg vandaag of morgen kosteloos een Mediabox Next👍 erg blij met deze oplossing prima service van ziggo👍👊

turbosneeuw
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 4Oplossingen
  • 8Likes

10 jaar bedoel ik

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @turbosneeuw
Ik zie dat je de Mediabox Next een dag later al hebt ontvangen. Super! Werkt alles naar wens 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic