jmvanwessem

Level 4
  • 35Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

Storing TV signaal

In navolging van https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Re-Storing-TV-signaal-deel-2/m-p/832029#M341367:

 

Ik heb nog steeds het TV-signaal niet aan de praat gekregen (gaat wat langzaam omdat ik niet altijd op het adres ben). Tenzij jullie nog andere suggesties hebben, zou ik toch graag een monteur laten langskomen. Misschien kan dit in de PMs/DMs geregeld worden. Want niet elke datum schikt. Ik hoor het graag.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Helaas 😞 Een monteur langs sturen in die periode gaat lukken, hoor. Ik heb een afspraak gepland voor komende woensdagochtend 29 december tussen 8.00 en 13.00 uur. Hopelijk past dit. Zo niet, dan wijzig je de afspraak eenvoudig vanuit je Mijn Ziggo account.

 

Fijne feestdagen gewenst en vergeet niet om je bevindingen met ons te delen zodra de monteur langs is geweest!

Bekijk in context

jmvanwessem
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

Het is opgelost!

 

De versterker was zoals verwacht kapot en is vervangen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @jmvanwessem! Jammer dat het probleem nog niet is opgelost en dat je nog steeds niet lekker kunt televisiekijken. Mijn collega heeft je in augustus een vervangende splitter toegestuurd (op je adres in Bergen aan Zee). Heb je die nog ontvangen en kunnen aansluiten?

Een monteur inplannen is natuurlijk altijd mogelijk. Wel is goed om te weten dat deze kosten in rekening brengt als bij het bezoek blijkt dat het probleem ergens in je binnenshuisinstallatie veroorzaakt wordt. Zit het probleem buiten je huis (ons netwerk) of in apparatuur van ons? Dan is het bezoek natuurlijk gratis.

 

Geef gerust aan of je akkoord bent met het langs sturen van een monteur. Noem dan ook enkele data enigszins in de toekomst zodat we vanuit hier een geschikte afspraak voor je kunnen inplannen. De monteur kan ingepland worden in het ochtend (8.00-13.00 uur) of middag (12.00-18.00 uur) dagdeel. We horen graag!

jmvanwessem
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

Hoi Erik,

 

Ja, dat heb ik geprobeerd en het veranderde niks aan het probleem helaas. Ik vermoed dat het waarschijnlijk in de versterker zit, maar ik wil toch graag dat er iemand naar kijkt, ook omdat we zelf er al zo lang mee bezig zijn. Ik ben mij bewust van de eventuele kosten.

 

Dus ik maak graag een afspraak! Wij zijn vanaf de 27e tot en met 3 januari op het adres, dus ik hoop dat dat schikt in deze drukke tijd.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Helaas 😞 Een monteur langs sturen in die periode gaat lukken, hoor. Ik heb een afspraak gepland voor komende woensdagochtend 29 december tussen 8.00 en 13.00 uur. Hopelijk past dit. Zo niet, dan wijzig je de afspraak eenvoudig vanuit je Mijn Ziggo account.

 

Fijne feestdagen gewenst en vergeet niet om je bevindingen met ons te delen zodra de monteur langs is geweest!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey, @jmvanwessem. Hoe is het gegaan? 

jmvanwessem
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

Het is opgelost!

 

De versterker was zoals verwacht kapot en is vervangen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Super. Heel fijn om te horen. Mocht je nog eens hulp zoeken, dan weet je ons hier te vinden. Een heerlijk weekend gewenst! 

Uitgelicht topic