1
Vraag
2
Reacties
riedo1

Level 3
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Storing: Regelmatig "een momentje" in beeld

Bij het kijken naar een  zender geeft het beeld regelmatig rechtsboven in beeld ...een momentje.... maar komt niet meer terug.

Ook wordt dan soms vermeld de balk dat je moet kijken bij diagnostics. Daar blijft dat de internetverbinding hoog is. De betreffende zender kan nog steeds niet bereikt worden. Enige tijd later is de zender weer terug.

Dit gebeurt ook regelmatig bij terugkijken van opgenomen programma's. Monteur gaf al aan dat er veel kinderziekten zij  bij next Mini omdat de adapter te warm wordt en dan storingen geeft. Ik vind dit geen service van Ziggo, het is niet prettig tv kijken. 

26 Reacties 26
Harold

Level 9
  • 299Posts
  • 20Oplossingen
  • 58Likes

Vreemd, het zou gewoon moeten werken. Ik verbind ook op een zelfde met Next mini via deco M4 en heb geen problemen. Staat de deco M4 in AP modus? https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/wifibooster/installeren#/tp-link-deco-m4/tp-link-d...

 

riedo1
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes
  • Beste Harold ze staan in AP modes
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@riedo1 goed dat je dit even aankaart, want zoals je zegt: dan is even een relaxed avondje voor de buis hangen meer een last dan een lust.

@Harold en/of @Bert, hebben jullie nog een aanvullende tip voor deze zaak? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de wifiboosters geïnstalleerd volgens deze stappen?

Deco M4 installatie incombinatie met Ziggo | TP-Link Nederland

riedo1
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Al deze stappen zijn doorlopen. Ik krijg nu wel iets minder "momentjes" te zien maar soms een willekeurige zender naar overschakelen zwart beeld geven. Dan moet je alles uitzetten en opnieuw weer opstarten. 

riedo1
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Nadat diverse gesprekken met helpdesk en medewerkers technische dienst en bezoeken van monteurs is na een uitgebreide dialoog met de technische dienst het probleem verholpen. De demper welke tussen  het modem zat heb ik na advies weggehaald en de next mini is van eco stand op snelle start gezet, toen was het probleem met "momentje" gelukkig verholpen. Zo eenvoudig kan het soms zijn als je het weet.

Msloot

Level 8
  • 185Posts
  • 1Oplossingen
  • 50Likes

Heb ook steeds momentje in beeld,dus gelezen en ook de stappen doorgelopen nu af wachten of ik het gord heb grdaan .bedankt voor de post 👍

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic