Hallo 2 weken geleden heb ik bij ziggo de quantis digitale radio besteld en gekregen en deze netjes aangesloten in combinatie met mediabox xl met originele ziggo splitter echter zoals al bij de community bekend valt het signaal kort weg de oplossing is ook bekend bij de community n.l. een stopfilter plaatsen deze zou ook bijgeleverd zijn als je de quantis besteld. Nu komt mijn probleem hij is niet meegeleverd en als ik diverse topics hier bekijk zijn er meerdere mensen die dit probleem hadden echter zie ik dan ook dat een moderator reageerd en deze alsnog opstuurd. Maar als ik hier een melding van maak dat hij er niet bij zit krijg ik reacties van experts en superexperts met linkjes naar de oplossing van de stopfilter en als ik dan reageer krijg ik als antwoord blijf maar wachten op een moderator of koop het filter zelf i.pv. dat ik doorverwezen word naar een moderator en ik vind dit niet en erg klantvriendelijke oplossing.
Ik vind als het probleem bij ziggo bekend is en er ook een oplossing is d.m.v. het plaatsen van een stopfilter en deze ook normaal er bijmeegeleverd zou zijn er actie moet worden ondernomen en eenklant niet moet laten wachten totdat een moderator eens jou topic gaat lezen.
Graag hoop ik dat ik serieus genomen word en dat een moderator reageerd en mij alsnog dit stopfilter wil nazenden zodat ik zonder storing naar de digitale radio kan luisteren.