1
Vraag
2
Reacties
H.

Level 3
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Stopfilter niet meegestuurd

Hallo 2 weken geleden heb ik bij ziggo de quantis digitale radio besteld en gekregen en deze netjes aangesloten in combinatie met mediabox xl met originele ziggo splitter echter zoals al bij de community bekend valt het signaal kort weg de oplossing is ook bekend bij de community n.l. een stopfilter plaatsen deze zou ook bijgeleverd zijn als je de quantis besteld. Nu komt mijn probleem hij is niet meegeleverd en als ik diverse topics hier bekijk zijn er meerdere mensen die dit probleem hadden echter zie ik dan ook dat een moderator reageerd en deze alsnog opstuurd. Maar als ik hier een melding van maak dat hij er niet bij zit krijg ik reacties van experts en superexperts met linkjes naar de oplossing van de stopfilter en als ik dan reageer krijg ik als antwoord blijf maar wachten op een moderator of koop het filter zelf i.pv. dat ik doorverwezen word naar een moderator en ik vind dit niet en erg klantvriendelijke oplossing.

Ik vind als het probleem bij ziggo bekend is en er ook een oplossing is d.m.v. het plaatsen van een stopfilter en deze ook normaal er bijmeegeleverd zou zijn er actie moet worden ondernomen en eenklant niet moet laten wachten totdat een moderator eens jou topic gaat lezen.

Graag hoop ik dat ik serieus genomen word en dat een moderator reageerd en mij alsnog dit stopfilter wil nazenden zodat ik zonder storing naar de digitale radio kan luisteren.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
H.
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Hallo Madelon

In eerste instantie had ik mijn vraag op deze community geplaatst omdat ik mijn probleem over signaal wegvallen en het ontbreken van het stopfilter bij de quantis vaker hier zag voorbij komen en dit werd dan steeds opgelost door een moderator echter in mij geval kreeg ik wel reacties maar geen oplossing van dat het stopfilter opgestuurd zou worden. Toen heb ik via de chat functie van ziggo klanten service mijn vraag gesteld en dit werd meteen opgelost nu heb ik net het stopfilter binnen gekregen en het wegvallen van signaal is opgelost.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hallo @H. 

Ik zie dat ik vandaag in een ander topic antwoord heb gegeven op jouw vraag. Vanmorgen is de track en trace code verstuurd en het filter is dus onderweg jouw kant op. Graag horen we dan ook of dit het  probleem oplost 😄 

Dit is een klant helpt klant forum. Wij als ZIggo moderators zijn hier dus minder actief. Wil je graag snel spreken met een medewerker van Ziggo? Dat kan natuurlijk ook, we zijn op verschillende manieren en vaak heel erg snel online bereikbaar. 
Via de verschillende socials of in de Mijn Ziggo app. Ook is er een Live chat beschikbaar via onze website. Natuurlijk zijn we telefonisch ook goed bereikbaar via 0900-1884 normaal tarief (of gratis via 1200 met een vaste Ziggo lijn)
 

H.
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Hallo Madelon

In eerste instantie had ik mijn vraag op deze community geplaatst omdat ik mijn probleem over signaal wegvallen en het ontbreken van het stopfilter bij de quantis vaker hier zag voorbij komen en dit werd dan steeds opgelost door een moderator echter in mij geval kreeg ik wel reacties maar geen oplossing van dat het stopfilter opgestuurd zou worden. Toen heb ik via de chat functie van ziggo klanten service mijn vraag gesteld en dit werd meteen opgelost nu heb ik net het stopfilter binnen gekregen en het wegvallen van signaal is opgelost.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@H. Hartelijk dank voor je uitgebreide terugkoppeling! Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost met het stopfilter wat door een collega van de chat is opgestuurd. 😉 Laat je het weten als er verder iets is waarmee we jou kunnen helpen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic