paull Dag Paul.
Je gaat te scherp op de snede. Je begrijpt best wat Lycke bedoelt.
Als dat niet zo is, dan heb ik je te hoog ingeschat.
Elkaar vliegen afvangen, zoals ook in je reaktie aan Lycke, is een zinloze bezigheid bij een poging tot
dialoog.
De overstap naar XITE is buitengewoon teleurstellend voor een onbekend aantal gebruikers van Stingray.
Er is te weinig overeenkomst tussen de aangeboden genres en de verdeling daarvan.
Ihb Klassiek, Jazz en Chanson zitten in het verdomhoekje. Hoe het met andere genres zit, weet ik niet. De individuele beoording over XITE is ook een kwestie van smaak en dat nuanceert een conclusie over het succes.
Heb er ook wel moeite mee dat Ziggo dit met droge ogen doet.
Maar ja, ze nemen dit soort beslissingen, zonder verdere verantwoording aan de klant. Of je het nu leuk vindt of niet. Ook wel begrijpelijk.
Welk democratisch model voor de bepaling van het zenderaanbod -Radio en TV- gehanteerd zou kunnen worden, is lastig voor te stellen. De te maken keuzen worden immers ook plat door de poen bepaald & de bereidheid van aanbieders.
Dat het meteen technisch niet klopt met XITE, maakt het geheel tot een regelrechte ramp. Misschien een overweging voor Ziggo om het toch maar over een andere boeg te gaan gooien. We zullen zien.
Zelf heb ik niks met dit soort voor mij bedachte muziekkanalen. Voor mijn smaak zijn er te beperkte keuzemogelijkheden. Of het nu Stingray of XITE is.
Gebruik Internet Radio om aan mijn gemak te komen.
Dat kan iedereen doen.
Gr Han