1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
woutvankoot

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stingray Music stopt vanaf 1 april 2019 bij Ziggo. Wat komt ervoor in de plaats?

Ziggo stopt vanaf 1 april 2019 met Stingray Music. Wat komt ervoor in de plaats?
Oplossingen
72 Reacties 72
Meldingen
Aan Uit
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1082Likes
Alfons Verbiest wrote:
Daar heb je dan weer Stingray.

Gefinancierd door de flinke prijsverhoging die eraan zit te komen? :sunglasses:
Radio10

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stingray was heel goed. XITE ben ik niet over te spreken. Zeer slecht geluid. Heb gelukkig op mijn telefoon de app van radio 10 . Hier geniet ik nu van. Voor mij zijn de sixties en seventies onmisbaar. Maar wel in goede geluidskwaliteit.
paull

Level 6
  • 106Posts
  • 1Oplossingen
  • 85Likes
Evert wrote:
paull Blijf wel een beetje reëel. Je quote is een reactie van mij van vóór 1 april. Van achteren kijk je een koe in de kont...

Geen idee wat er irreëel aan mijn commentaar zou zijn, Evert. Zou je dat kunnen aangeven? Jouw "misschien" was daarentegen een volstrekt irreële en voorbarige veronderstelling die op geen enkele kennis was gestoeld en dus volkomen overbodig was. En is.
Het zou je sieren als je daarvoor je excuus zou maken. Wegens vervuiling van de kolommen hier.
En wat betreft de reactie van Mark, wees blij dat hij het doorgeeft! Je weet net zo goed als iedereen dat niet geschoten sowieso mis is en aangezien jij en ik niet beslissen voor Ziggo welke zenders er zijn/komen, weten we ook niet of er niets met de feedback gedaan wordt.

Ik ben klant van Ziggo en haar voorgangers sinds 1995, de tijd dat jij nog slechts een vaag plan van je ouders was, ik weet zo langzamerhand het een en ander van de systematiek van het bedrijf. Dat jij als onbezoldigd medewerker in bijna 5000 comments vooral de loftrompet steekt over Ziggo, zegt meer over jou en je Stockholm syndroom dan over je kennis van moeder Liberty en haar dochters.
Overigens is er zeer onlangs glasvezelkabel in mijn straat aangelegd. Ik word vanaf nu dus niet langer gegijzeld door het Ziggo-monopolie. :grin:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78759Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23517Likes
paull Ga je nu iedereen hier nog even flink door het slijk halen voor je weg dreigt te gaan?
Dat zegt meer over jou, dan over diegenen waar je tegen tekeer gaat.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6286Likes
paull . Je onvrede uiten is uiteraard in orde. Wel wil ik je vragen elkaar met respect te blijven behandelen. Laten we elkaar niet beledigen en mensen niet in een hoek plaatsen.
paull

Level 6
  • 106Posts
  • 1Oplossingen
  • 85Likes
Lycke Ziggo wrote:
paull . Je onvrede uiten is uiteraard in orde. Wel wil ik je vragen elkaar met respect te blijven behandelen. Laten we elkaar niet beledigen en mensen niet in een hoek plaatsen.

Lyke,
Wil je alsjeblieft in dit topic

• Bij het onderwerp blijven en niet off-topic daarvan afleiden.
  • Ook aan reageerders Be rt en Evert aangeven dat ze bij het onderwerp moeten blijven.
  • Aangeven wat er in mijn reactie niet klopt, wat er precies zonder respect is, wie waar in een hoek wordt geplaatst en wat er beledigend is. Want ik zie het niet.

Jouw reactie helpt niet dichter bij de oplossing te komen van het probleem van

• het verdwijnen van Stingray,
  • het met 33% verminderen van het aantal non-stop muziekkanalen,
  • de nog steeds voortdurende haperingen van alle XITE-kanalen en
  • de gebrekkige geluidskwaliteit van XITE.
Dat deden de reacties van Be rt en Evert ook al niet. Maar jij wordt voor je reactie betaald.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3467Likes
paull Dag Paul.
Je gaat te scherp op de snede. Je begrijpt best wat Lycke bedoelt.
Als dat niet zo is, dan heb ik je te hoog ingeschat.
Elkaar vliegen afvangen, zoals ook in je reaktie aan Lycke, is een zinloze bezigheid bij een poging tot dialoog.

De overstap naar XITE is buitengewoon teleurstellend voor een onbekend aantal gebruikers van Stingray.
Er is te weinig overeenkomst tussen de aangeboden genres en de verdeling daarvan.
Ihb Klassiek, Jazz en Chanson zitten in het verdomhoekje. Hoe het met andere genres zit, weet ik niet. De individuele beoording over XITE is ook een kwestie van smaak en dat nuanceert een conclusie over het succes.

Heb er ook wel moeite mee dat Ziggo dit met droge ogen doet.
Maar ja, ze nemen dit soort beslissingen, zonder verdere verantwoording aan de klant. Of je het nu leuk vindt of niet. Ook wel begrijpelijk.
Welk democratisch model voor de bepaling van het zenderaanbod -Radio en TV- gehanteerd zou kunnen worden, is lastig voor te stellen. De te maken keuzen worden immers ook plat door de poen bepaald & de bereidheid van aanbieders.

Dat het meteen technisch niet klopt met XITE, maakt het geheel tot een regelrechte ramp. Misschien een overweging voor Ziggo om het toch maar over een andere boeg te gaan gooien. We zullen zien.

Zelf heb ik niks met dit soort voor mij bedachte muziekkanalen. Voor mijn smaak zijn er te beperkte keuzemogelijkheden. Of het nu Stingray of XITE is.
Gebruik Internet Radio om aan mijn gemak te komen.
Dat kan iedereen doen.

Gr Han
Ilona_capelle

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb dat Xite-aanbod een bekeken en constateer dat blues op Ziggo compleet ontbreekt. Slechte zaak.
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
Hmm, ik mag nu natuurlijk niet positiefs meer zeggen?!
Anders denken mensen dat ik ook in het complot zit 😉

Maar als ik eerlijk ben dan is Xite ook goed hoor. Misschien dat mensen een aantal zenders kwijt zijn en iets anders te horen krijgen dan dat ze willen horen. Maar voor mij is het anders best lekker luisteren. Heb er zelf niet zoveel problemen mee en heb liever andere zenders dan dat ik voor Stingray meer moet gaan betalen omdat ze "waarschijnlijk" meer geld willen voor het doorzetten van hun zenders. Weet ik natuurlijk niet, maar daar gaat het meestal wel om.

Hoe dan ook, ben best positief en als ik een zender mis dan zoek ik wel iets op internet. Zenders genoeg, toch 😉
Toon2

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
"Met de komst van XITE Music, verdwijnen de radiozenders van Stingray. Dit doen we om ons tv- en radioaanbod te verbeteren. " (door Ziggo vermeld op dit forum)

Tja, dan ben je uitgepraat. Het radioaanbod wordt met XITE (mag wel in hoofdletters) verbeterd.....
Piratenplaten - In de Kroeg- Schlagerfest - Zeroes Heroes - Thuisorkest - Yoga Flow - Op De Koffie - Pure Focus - Voel Je Goed - Huisfeestje - Workout! - Kneiterhard - Straattaal. Dat klikt toch wel echt als een verbetering waar veel mensen op zaten te wachten. Gelukkig zijn er geen financiële redenen waarom er van Stingray afgestapt wordt, anders zou ik me zorgen gaan maken over de aandeelhouders.:joy:
Mizovlie

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind xite helemaal niks. De rock zenders zijn bagger. En je hebt er nu maar 2 ipv 4.
HenkNiesen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zeer, zeer jammer dat Stingray music is verdwenen van het Ziggo aanbod.

Stingray gaf een aardige en diverse keuze aan muzieksoorten. Voor ieder wat wils. Mijn interesse lag bij de jazz, blues en klassiek. Goede informatie werd daarbij geboden, met de albums er bij in beeld. Voor de iets meer geïnteresseerde luisteraar belangrijk. Bovendien verschillende opties als cool jazz en mainstream jazz.

Stingray had ook goede klassieke keuzes. O.K. het kost wat. Maar daar betalen we toch voor? Desnoods een beetje meer.

En inderdaad, zoals iemand reeds opmerkte, het muziekaanbod is nu nog meer middle of the road. En zonder enige informatie. Is daar nu nog steeds niet genoeg van? Zap maar eens langs de FM-zenders in je auto. Doorgaans vreselijk!

Alternatief is internetradio. Daar bestaat gelukkig een ruime keuze, genoeg voor eenieder zijn smaak.

Dank je wel Ziggo-kereltjes
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1082Likes
HenkNiesen wrote:

Stingray had ook goede klassieke keuzes. O.K. het kost wat. Maar daar betalen we toch voor? Desnoods een beetje meer.

Voor iets van 5-6 Euro per maand kun je een abbo nemen bij Stingray en blijven luisteren.