Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Alfons Verbiest wrote:
Daar heb je dan weer Stingray.
Evert wrote:
paull Blijf wel een beetje reëel. Je quote is een reactie van mij van vóór 1 april. Van achteren kijk je een koe in de kont...
En wat betreft de reactie van Mark, wees blij dat hij het doorgeeft! Je weet net zo goed als iedereen dat niet geschoten sowieso mis is en aangezien jij en ik niet beslissen voor Ziggo welke zenders er zijn/komen, weten we ook niet of er niets met de feedback gedaan wordt.
Lycke Ziggo wrote:
paull . Je onvrede uiten is uiteraard in orde. Wel wil ik je vragen elkaar met respect te blijven behandelen. Laten we elkaar niet beledigen en mensen niet in een hoek plaatsen.
HenkNiesen wrote:
Stingray had ook goede klassieke keuzes. O.K. het kost wat. Maar daar betalen we toch voor? Desnoods een beetje meer.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.