1
Vraag
2
Reacties
woutvankoot

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stingray Music stopt vanaf 1 april 2019 bij Ziggo. Wat komt ervoor in de plaats?

Ziggo stopt vanaf 1 april 2019 met Stingray Music. Wat komt ervoor in de plaats?
72 Reacties 72
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Niks voor je bij https://tunein.com/
Lijkt me uitgesloten.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Zoals al op andere topic's aangegeven:
Aangezien Stingray niet meer gratis zal zijn is het mogelijk dat Ziggo hier ook voor moet gaan betalen en dat willen ze niet doorzetten aan hun klanten. Daarom is er een nieuwe muziek dienst voor terug gekomen, Xite. Deze info is te vinden op de Community van Ziggo onder deze topic. En lees ook deze info op TotaalTV eens.

Als je de app gaat installeren moet je aangeven dat je Ziggo hebt als provider. Dan krijg je de melding dat ze deze niet meer ondersteunen en dat je dan 3 maanden gratis Stingray krijgt. Dus waarschijnlijk moet je erna wel gaan betalen?!? Maar hoeveel en wat, dat heb ik nog nergens gelezen 😞
Willem en Louis

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
PEER 1 wrote:
Ik ben geschokt dat we de Stingray app na 1 april niet meer kunnen beluisteren via Ziggo! Kan Hier echt niet iets aan gedaan worden? Stingray is voor mij een van de redenen om een Ziggo abonnement te nemen en het alternatief is echt geen vervanging!


Stingray had GEEN Reclame en dat was een belangrijk VOORDEEL! Hoe gaat dat dadelijk bij XITE...Stingray had Rock n Roll, Jazz, Classic, Country... kon je heerlijk bij detoxen van al die Reclame bij de andere (commerciele, ook NOS) zenders....we horen al reclame genoeg, dus XITE ik hoop dat jullie ook zo cool en relaxed zijn :wink: :point_up:
eyecount4uzakel

Level 1
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het belachelijk dat Ziggo 'ineens' gaat stoppen met Stingray zonder de klanten hier eerst goed over te informeren!!

We horen nu net vandaag voor het eerst op Stingray dat vandaag de laatste dag is!

Zeer slecht Ziggo!!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Goedemorgen eyecount4uzakelijk

De aankondiging van Stingray is door Ziggo op de Community als sticky topic neergezet en heeft zekers 2 weken boven in gestaan.

Stingray heeft alle klanten een email gestuurd dat ze gaan stoppen bij Ziggo.

Hier vind je wat er voor terug komt https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-156/xite-music-radiozenders-nieuw-per-1-april-3...
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Hier in dit topic Zenderwijzigingen kan je in de gaten houden wat er wijzigt en wat er voor terug komt.
Pandorasbox

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
wel ieder zijn eigen voorkeur , maar ik vind t niks maar jawel hoor ze hebben een oplossing bij ziggo ,,,,,,,,,,voor 5 eur o meer kun je stingray weer ontvangen ,,,,,,,,, stelletje landhaaien
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Bron?
Of bedoel je dat Stingray vermoedelijk 5 euro gaat vragen voor het gebruiken van hun dienst?
JAKNED

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat gaan wij als klanten van Ziggo vinden van de wisseling Stingray Music naar XITE Music.
Er is ons niets gevraagd dus is het misschien wel eens handig als wij als klanten eens laten weten of wij het hiermee eens zijn.
Zoals als het er nu uitziet XITE Music is het maar een saaie bedoeling op het beeldscherm.
Niets van info over de artiesten, dus dat is de eerste verslechtering voor het zelfde geld.
En de keuze bij Stingray Music was in mijn optiek een stuk beter.
Dus ben je het er niet mee eens, laat je stem horen aan Ziggo en klaag als dit nodig is...
ice0angel

Level 1
  • 95Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes
JAKNED Ben het helemaal met je eens !

Er wordt iets uitgeruild zonder eenige idee wat de klanten willen en hopen dat m'n het maar accepteer !

voor mij is of stingray of niks !
Nachbi

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En waar kan ik nu Jazz beluisteren? Xite vind ik bagger. Ik ga bij Ziggo weg.
hermers1

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waardeloos ,geef ons Stingray weer terug en er mag ook 2 TV zenders bij MDR en SWR Duitse MUZIEK.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi allemaal, er waren wel heel veel topics over (het verdwijnen van) Stingray. Deze heb ik allemaal samengevoegd tot deze.

We lezen al jullie feedback en geven dit absoluut en ongezouten door aan de betrokken afdelingen binnen Ziggo.
nikobernard

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit is duidelijk een achteruitgang ! STINGRAY vervangen door Xite !!!

Minder stations, nu maar 40 voorheen 55 !!!

Geen afbeeldingen met INFORMATIE wie er speelt !!!

Dit zou een goede rede kunnen zijn om over te stappen naar KPN !!!
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Als je een klacht hebt over het zenderaanbod, heeft het weinig zin te gaan schreeuwen met vette en hoofdletters.
En zeker niet hier tegen andere klanten. Dat is tegen de huisregels.
Vul een contactformulier in.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/
En anders stap je over naar KPN.
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Dit soort vragen kan natuurlijk ook op een nettere manier zoals al vermeld. Dit geschreeuw helpt niets. Daar komt nog bij dat de forumleden hier ook niets in kunnen betekenen.

Teun
Alfons Verbiest

Level 9
  • 266Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes
Bij KPN zie je bij de Stingray zenders er ook "maar 40" en daarbij ook geen afbeeldingen of informatie wat er speelt. Je schiet er dus niet veel mee op. Of wel natuurlijk. Daar heb je dan weer Stingray.
paull

Level 6
  • 106Posts
  • 1Oplossingen
  • 85Likes
Evert wrote:
De Stingray app kun je straks in ieder geval nog blijven gebruiken, maar met de nieuwe zenders van Xite is er in ieder geval ook 1 zender met klassieke muziek en dat is kanaal 876 genaamd Thuisorkest.
Misschien zijn er nog wel meer zenders met klassieke muziek, maar we zullen tot 1 april moeten afwachten wat de zenders precies inhouden.


De Stingray app kan je, dankzij een geste van Stingray (dus geen geste van ZIGGO, zoals ZIGGO Webcare deze week nog glashard beweert op Twitter) nog drie maanden blijven gebruiken. Daarna moet je er gewoon voor gaan betalen.

En nee, misschien zijn er niet meer kanalen met klassieke muziek in XITE, want in plaats van drie kanalen met klassieke muziek is er in het XITE-concept nog plek voor precies 1 kanaal met orkestrale muziek. Zoals er wel meer kanalen dankzij XITE in het afvoerputje zijn verdwenen.
paull

Level 6
  • 106Posts
  • 1Oplossingen
  • 85Likes
Mark Ziggo wrote:
We lezen al jullie feedback en geven dit absoluut en ongezouten door aan de betrokken afdelingen binnen Ziggo.


Haahahahahahahaha, is echt superlief van je Mark, maar jij weet net zo goed als ik dat ze op de betrokken afdelingen binnen ZIGGO zullen zeggen: "Joh, 200 boze reacties? Tja, we hebben 4 miljoen plus klanten dus... Toedeledokie met je 0,005 procent boze reacties!"

Als er dan vervolgens 1 op de 10 klagers standvastig blijft en bij ZIGGO vertrekt, dan halen de betrokken afdelingen nogmaals hun schouders op en gaan er terecht van uit dat die 20 vertrekkers wegens het verdwijnen van Stingray echt geen enkele invloed zullen hebben op hun Kerstbonus.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
paull Blijf wel een beetje reëel. Je quote is een reactie van mij van vóór 1 april. Van achteren kijk je een koe in de kont...

En wat betreft de reactie van Mark, wees blij dat hij het doorgeeft! Je weet net zo goed als iedereen dat niet geschoten sowieso mis is en aangezien jij en ik niet beslissen voor Ziggo welke zenders er zijn/komen, weten we ook niet of er niets met de feedback gedaan wordt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic