1
Vraag
2
Reacties
woutvankoot

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stingray Music stopt vanaf 1 april 2019 bij Ziggo. Wat komt ervoor in de plaats?

Ziggo stopt vanaf 1 april 2019 met Stingray Music. Wat komt ervoor in de plaats?
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
woutvankoot Dit wordt XITE Music. zie deze link: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen/

** aangepast door moderator: check ook deze special met meer informatie over XITE **

Bekijk in context

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Tuurlijk is het jammer dat Zenders verdwijnen en we krijgen er ook wat voor terug zie deze link https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-156/xite-music-radiokanalen-nieuw-per-1-april-38035

Bekijk in context

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Pandorasbox wrote:
je moet iets he ?

Jammer dat je er alleen niet bij schrijft dat Ziggo daarvoor wel andere zenders voor terug plaatst. Ziggo voert op 1 april een wijziging van het digitale radio zenderaanbod door. De nonstop en reclamevrije radiozenders van Stingray worden vervangen door het nieuwe zenderaanbod van Xite Music.

Meer info:
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-maakt-overzicht-exclusieve-radiozenders-xite-music-bekend/

En kom niet met gebruik van app, want die kan je nog gewoon blijven gebruiken op je device. Dus nog steeds geen problemen toch 🙂

Bekijk in context

72 Reacties 72
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
woutvankoot Dit wordt XITE Music. zie deze link: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen/

** aangepast door moderator: check ook deze special met meer informatie over XITE **
Galorian

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is er ook bekend of XITE Music ook zo'n handige streaming app heeft voor onderweg
Peppes

Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
robbo wrote:
woutvankoot Dit wordt XITE Music. zie deze link: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen/

** aangepast door moderator: check ook deze special met meer informatie over XITE **



Leuke link!! Jammer dat het niet over Stingray radio gaat en er niks aan hebt.
WAT krijg ik terug voor Stingray? De enige zenders met min of meer een stereo gevoel ipv mono herrie.
PEER 1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben geschokt dat we de Stingray app na 1 april niet meer kunnen beluisteren via Ziggo! Kan Hier echt niet iets aan gedaan worden? Stingray is voor mij een van de redenen om een Ziggo abonnement te nemen en het alternatief is echt geen vervanging!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Het is jammer dat Stingray verdwijnt maar er komt wel weer iets voor terug zie deze link.
https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-156/xite-music-radiokanalen-nieuw-per-1-april-38035

En is jammer als je helaas moet overstappen zoals mguzz al aangeeft.
FrankR

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik vind het aanbod van tv zenders op Ziggo On Demand is al schrikbarend afgenomen. Nu worden ook de kanalen van Stingray op de radio beëindigd. Gaan we korting krijgen hiervoor? Wat vinden jullie hiervan?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Tuurlijk is het jammer dat Zenders verdwijnen en we krijgen er ook wat voor terug zie deze link https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-156/xite-music-radiokanalen-nieuw-per-1-april-38035
Verwijderd account
Niet van toepassing
xGarfieldx-Dave Heb je de laatste regel van de TS wel goed gelezen?

Ik vrees dat je dan moet overstappen naar bv Telfort
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
mguzz wrote:
xGarfieldx-Dave Heb je de laatste regel van de TS wel goed gelezen?

Ik vrees dat je dan moet overstappen naar bv Telfort

Ja heb ik gelezen en dat zou zonde zijn zijn als TS naar andere provider gaat.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
E.e.a. lijkt mede te maken te hebben met de (hoge?) vergoeding die Stingray vraagt voor doorgifte en de lage aantallen gebruikers die de kanalen bekijken/beluisteren.

Dat was in ieder geval ook bij KPN de reden om ermee te stoppen.

KPN heeft in de afgelopen drie jaar afscheid genomen van alle Stingray tv-zenders: Stingray Lite TV, Stingray iConcerts, Stingray Djazz en per 4 juli aanstaande de klassieke muziekzender Stingray Brava NL. Volgens Robert Rutten, COO bij Stingray, komt dit door een mix van kijkcijfers en de gevraagde vergoeding. “Helaas waardeert KPN muziek minder,” aldus Rutten tegenover deze website
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Wat ik ervan vind, ik gebruik Stingray niet en voor mij is het niet van toepassing.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Ik kreeg net deze email van Stingray.

Beste luisteraar,

Vanaf 1 april zijn de Stingray Music kanalen (863 t/m 902) niet meer beschikbaar via Ziggo.

Wij vinden het erg jammer dat onze lange samenwerking met Ziggo gaat eindigen. Op dit moment werken wij hard aan een oplossing om ervoor te zorgen dat je kunt blijven luisteren naar jouw favoriete muziekkanalen.

Neem contact op met de Ziggo Klantenservice. wanneer u vragen heeft over de wijzigingen in het zenderaanbod.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
xGarfieldx-Dave wrote:

mguzz wrote:
xGarfieldx-Dave Heb je de laatste regel van de TS wel goed gelezen?

Ik vrees dat je dan moet overstappen naar bv Telfort
Ja heb ik gelezen en dat zou zonde zijn zijn als TS naar andere provider gaat.



Zal weinig helpen. KPN trekt per 1 mei de stekker uit Telfort en geeft zelf ook Stingray niet door.

Maar je kunt wel gewoon online blijven luisteren via de website.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
FrankR wrote:
Ik vind het aanbod van tv zenders op Ziggo On Demand is al schrikbarend afgenomen. Nu worden ook de kanalen van Stingray op de radio beëindigd. Gaan we korting krijgen hiervoor? Wat vinden jullie hiervan?


Hey FrankR . Zoals xGarfieldx-Dave ook al aangeeft, komt er iets heel moois voor terug! Heb je hier al naar gekeken? ^^
FrankR

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja, inmiddels gezien. Ik weet niet of die stations me aanspreken. We gaan het zien.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Peppes wrote:

robbo wrote:
woutvankoot Dit wordt XITE Music. zie deze link: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen/

** aangepast door moderator: check ook deze special met meer informatie over XITE **

Leuke link!! Jammer dat het niet over Stingray radio gaat en er niks aan hebt.
WAT krijg ik terug voor Stingray? De enige zenders met min of meer een stereo gevoel ipv mono herrie.


Hoi Peppes,

Zoals te lezen op die pagina gaat het wel over Stingray radio.

XITE Music vervangt Stingray op de radio

Per 1 april vervangen we de radiokanalen van Stingray door radiokanalen van XITE. Het heet XITE Music en is exclusief voor klanten van Ziggo.
Met XITE Music luister je reclamevrij naar al je favoriete muziek op 40 radiokanalen. Van Golden Oldies en Nederlandse Hiphop tot kinderliedjes.
Peppes

Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
Ja, gevonden......ach....wat XITE pop zenders. Nee die hadden we ook nog niet zo gek veel he?
Stingray een perfecte oplossing voor de wat oudere luisteraars. Met zelfs de mogelijkheid om per land muziek te beluisteren. Laten we die dan opdoeken en daar ook maar pop herrie voor in de plaatst doen?
Net als de 3 filmkanalen voor de wat oudere kijker, zoals the turner channel. En wat kregen wij daar voor terug? BABY TV.....
Ach wat moet je ook met die oudere klanten?
hjteptje

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
heb gekeken naar aanbod Xite maar mis de bijzonder goede jazz zenders van stringray
alleen wat vaag gedoe als jazzdiner e.d.
als jazzliefhebber die toch al weinig van zijn gading kan vinden zeer teleurgesteld dat Ziggo hiertoe heeft besloten
met een maandeljks abonnementsbedrag van ca eur 150 voel ik me wat bestolen
Toon2

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik gebruik de Stingray app zowel op de telefoon als de iPad. Xite heeft geen app. Komt in de toekomst zegt men. Maar volgens mij moet je je zaken voor elkaar hebben voordat je wisselt. Op de Sonos gebruiken we ook Stingray, maAr mij is niet helemaal duidelijk of dit los staat van ons Ziggo abonnement.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic