BollandA

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Stilstaand en blokkerig beeld

Naar aanleiding van mijn eerdere posts over het probleem van stilstaand- en blokkerig beeld en foutcodes wil ik dit hier nog een keer posten. Ik had een monteursafspraak maar heb die geannuleerd omdat we een week op vakantie waren en de horizon box van de stroom hadden, bij terugkomst van vakantie leek het probleem over, hij deed het een paar dagen goed maar toen begon het probleem weer, en op dit moment is het soms echt erg.

We hebben de afgelopen tijd een nieuwe wandsplitter gekregen en gemonteerd, een nieuwe kabel gekregen en gemonteerd. Het lijkt er erg veel op dat het signaal op bepaalde momenten weg valt. Nu wil ik toch graag een monteursafspraak maken maar dat lukt mij gewoon niet ( ik kom tot aan de chat maar het lukt niet om daar aan deel te nemen ). Zou 1 van de moderatoren nog een keer een afspraak voor mij willen maken met een monteur ?

Bij voorbaat dank, 

A Bolland

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 672Likes

He jammer dat het nog niet opgelost is, de monteur is dus echt nodig.

Hij staat erin voor woensdagochtend tussen 8-13 uur. Er zijn voor morgen nog afspraken beschikbaar, log in op Mijn Ziggo om de afspraak te verzetten naar een passend moment.
Via e-mail ontvang je ook een bevestiging van de afspraak.  

Bekijk in context

1 Reactie 1
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 672Likes

He jammer dat het nog niet opgelost is, de monteur is dus echt nodig.

Hij staat erin voor woensdagochtend tussen 8-13 uur. Er zijn voor morgen nog afspraken beschikbaar, log in op Mijn Ziggo om de afspraak te verzetten naar een passend moment.
Via e-mail ontvang je ook een bevestiging van de afspraak.  

Uitgelicht topic