Vraag
Reacties
Oplossing
BetulaNL
Level 3

Stembesturing werkt niet meer

Ineens werkt de stembesturing op de afstandsbediening van de Mediabox XL niet meer. Niet als ik de naam van een TV-zender inspreek en ook niet als ik de naam van een radiozender inspreek. Dit werkte altijd prima.

Als ik de TV aan heb staan en ik druk het knopje in, waarop de microfoon staat, zie ik op het scherm wel het icoontje van een microfoon verschijnen, maar het commando wordt niet opgepakt door de Mediabox XL.

Ik heb op de site van Ziggo en in dit forum gezocht naar een oplossing, maar helaas zonder resultaat.

Hoe zou ik dit op kunnen lossen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hoi @BetulaNL

Wat balen dat de stembesturing van je afstandsbediening niet meer werkt 😞 Dat haalt de fun er wel een beetje vanaf. Ik heb je direct een nieuwe toegestuurd. Deze krijg je zo snel mogelijk binnen. Dan kun je straks weer lekker praten met je mediabox! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb
Level 20

Heb je de box al eens even van de stroom gehaald?

0 Kudos
BetulaNL
Level 3
Topicstarter

Helaas helpt het niet om de stroom eraf te halen 😥

0 Kudos
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hoi @BetulaNL

Wat balen dat de stembesturing van je afstandsbediening niet meer werkt 😞 Dat haalt de fun er wel een beetje vanaf. Ik heb je direct een nieuwe toegestuurd. Deze krijg je zo snel mogelijk binnen. Dan kun je straks weer lekker praten met je mediabox! 

BetulaNL
Level 3
Topicstarter

Dank voor de snelle service!

Echter: ik ben nét vanmorgen bij jullie winkel in Zwolle geweest, het probleem uitgelegd en daar al een nieuwe afstandsbediening meegekregen.

Als ik de post heb ontvangen, breng ik die wel terug naar jullie winkel.