1
Vraag
2
Reacties
Marjolein v G

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Stembediening: hoe krijg ik 'm op radio 2 Soul & Jazz

Ik heb geen TV in de woonkamer, wil ik ook niet, maar sluit daar regelmatig een beamer aan.

De mediabox kan dan over de beamer. Box staat standaard aangesloten op de HiFi.

Nu we geen analoge radio meer hebben, gebruik ik de mediabox in de woonkamer als radio. Ik zet m dan aan en gebruik de afstandsbediening om met stembediening bijvoorbeeld ' Radio Klara' te kunnen aanzetten.

Nou werkt dat dus wel voor de meeste zenders, maar 'Radio 2 Soul and Jazz'  kent ie niet, noch alle variaties in uitspraak die ik daarop heb gebruikt. Hij 'verstaat'  het wel want dat heb ik gezien, maar zegt vervolgens dat ie de zender niet kent. De zender is wel handmatig te kiezen, maar dat is dus niet te doen als je geen TV hebt. 

Hoe zeg je het dat ie het wel verstaat? 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Marjolein v G,

 

Dit topic heeft enige tijd stil gestaan, maar het commando is inmiddels toegevoegd. Ik heb het zojuist getest, ik moest wel flink m'n best doen, maar zowel NPO2 Soul & Jazz en Radio 2 Soul & Jazz pakte hij nu 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mogelijk moet 'Radio 2 Soul and Jazz' nog op de één of andere manier toegevoegd worden.

Ik heb de vraag al eerder voorbij zien komen, maar nog geen oplossing gezien.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zij nemen sowieso alle adviezen en vragen mee naar de juiste afdelingen.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Dat is inderdaad erg hinderlijk @Marjolein v G! Het ligt zeker niet aan jou, het lijkt een foutje aan onze kant. Ik heb het hier getest maar ik krijg het ook niet voor elkaar. Het is intern doorgezet en we gaan kijken hoe we het probleem op kunnen lossen. 

Marjolein v G
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag. Dit is ondertussen alweer een paar maandgen geleden. Is er al een oplossing in zicht?

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Marjolein v G

 

Er is helaas nog geen nieuws! We hopen je snel een update te kunnen geven. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Marjolein v G,

 

Dit topic heeft enige tijd stil gestaan, maar het commando is inmiddels toegevoegd. Ik heb het zojuist getest, ik moest wel flink m'n best doen, maar zowel NPO2 Soul & Jazz en Radio 2 Soul & Jazz pakte hij nu 🙂

Marjolein v G
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel. Ik moest ook zeer goed Ar-ti-cu-le-ren maar het is me gelukt! Dank hiervoor.

 

Popeye

Level 6
  • 104Posts
  • 3Oplossingen
  • 23Likes

@Alex, kan het zijn dat er een update van de Mediabox nodig is? Wij hebben een XL en als ik het commando inspreek, krijg ik de terugmelding dat de box dat commando nog niet geleerd heeft?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @Popeye


De spraak commando`s voor de mediabox XL en de Next zijn gelijk. Daar zit geen verschil in. Uiteraard werken de commando`s wel alleen bij opties die actief zijn en beschikbaar zijn op je mediabox + je abonnement. Denk bijvoorbeeld aan de Youtube app. Die werkt alleen op de Next. 
Bij welke commando`s loop je tegen dit probleem aan? 

 

Popeye

Level 6
  • 104Posts
  • 3Oplossingen
  • 23Likes

@Meindert, bij dit specifieke commando voor "NPO2 Soul & Jazz" en "Radio 2 Soul & Jazz". In beide gevallen verschijnt het commando op het scherm met daarna de terugkoppeling dat de box niet commando nog niet geleerd heeft. Vandaar de vraag, aangezien dit een relatief nieuw commando is (circa 3 weken geleden toegevoegd volgens bericht @Alex), is een upgrade nodig waarmee de box dit specifieke commando leert?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Je hebt gelijk, @Popeye . Ik heb het nu even getest en deze voice specifieke commando krijg ik ook niet voor elkaar. Voor de zekerheid heb ik wat collega`s gevraagd en die lopen tegen exact hetzelfde probleem aan. Ik laat dit intern onderzoeken zodat dit opgelost wordt. 

Om antwoord te geven op je vraag: Er was verder geen aparte update nodig. Deze commando lijkt nog niet op elke manier te werken. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic