Als mijn vader (82 jaar oud) zijn mediabox-xl aanzet word een om een pincode (0000) gevraagd , waar kan ik dit uit zetten ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey mariska, door de box rechtstreeks op de aop aan te sluiten waren de problemen opgelost
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vreemd, dit zou niet aan moeten staan, behalve bij zenders met programma's alleen voor volwassenen.
Heb je de Mediabox XL al een keer 30 seconden van de stroom gehaald of in de fabrieksinstellingen gezet.
Ben bang dat als ik hem terugzet naar fabrieks-instelling dat de door de monteur gemaakte instellingen niet meer werken en de box onbruikbaar worden. En er weer een monteur moet komen
Ga naar instellingen door op het huisje op de afstandsbediening te drukken, ga dan naar het tandwieltje, Dan vindt u vast wel een mogelijkheid om de leeftijdsbeperking in te stellen en daarmee de pincode te omzeilen.
Hey @headhunnter46 🙂
Zo te lezen heb je al een aantal goede tips gekregen, ik ben benieuwd of het hiermee intussen is gelukt. We zien je reactie graag weer verschijnen.
Hey mariska, door de box rechtstreeks op de aop aan te sluiten waren de problemen opgelost
Super om te lezen! Bleef het ook goed werken toen je hierna de mediabox weer op de reguliere wijze hebt aangesloten?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.