1
Vraag
2
Reacties
headhunnter46

Level 4
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Steeds pin invoeren bij mediabox-xl

Als mijn vader (82 jaar oud) zijn mediabox-xl aanzet word een om een pincode (0000) gevraagd , waar kan ik dit uit zetten ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
headhunnter46
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Hey mariska, door de box rechtstreeks op de aop aan te sluiten waren de problemen opgelost

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Vreemd, dit zou niet aan moeten staan, behalve bij zenders met programma's alleen voor volwassenen.

 

Heb je de Mediabox XL al een keer 30 seconden van de stroom gehaald of in de fabrieksinstellingen gezet.

headhunnter46
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Ben bang dat als ik hem terugzet naar fabrieks-instelling dat de door de monteur gemaakte instellingen niet meer werken en de box onbruikbaar worden. En er weer een monteur moet komen

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Ga naar instellingen door op het huisje op de afstandsbediening te drukken, ga dan naar het tandwieltje, Dan vindt u vast wel een mogelijkheid om de leeftijdsbeperking in te stellen en daarmee de pincode te omzeilen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Hey @headhunnter46 🙂 

Zo te lezen heb je al een aantal goede tips gekregen, ik ben benieuwd of het hiermee intussen is gelukt. We zien je reactie graag weer verschijnen. 

headhunnter46
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Hey mariska, door de box rechtstreeks op de aop aan te sluiten waren de problemen opgelost

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Super om te lezen! Bleef het ook goed werken toen je hierna de mediabox weer op de reguliere wijze hebt aangesloten? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic