1
Vraag
2
Reacties
monicaneymann

Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Stappenplan: Installatie

ik loop steeds vast in het stappenplan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
monicaneymann
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
KBX458 wrote:
Volgens mij loopt het inmiddels wel weer los met Monica.

Ha ha ha ? hartelijk bedankt Alex ,ik ben idd gisteravond door iemand geholpen en hij heeft alles opnieuw aangesloten en ja hoor ? ik heb weer beeld en geluid pfff wat een toestand was het allemaal weer !!!! Maar uiteindelijk geholpen! Nogmaals bedankt voor je geduld met mij! 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Welk stappenplan op welke website of in welk topic?
monicaneymann
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ziggo stappenplan instalatie link aub
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Welke installatie link?
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Is het nog goed gekomen, monicaneymann ? Anders horen we graag waar en met welke stappen je precies vastloopt.
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
"...Samen weten we meer...", maar dan moet je wel meer informatie geven waarover je meer wilt weten, anders krijg je ook geen antwoorden....

De vraag van de Topic Starter lijkt erg veel op de veel gehoorde melding "...hij doet het niet meer...". Voor het zelfde geldt, heeft de beller een verkeerd telefoonnummer gebeld en heeft hij/zij een probleem met de wasmachine :wink:.


Ps. nu moet ik toegeven, dat handleidingen vaak geschreven én gecontroleerd worden door technici. Hierdoor worden sommige stappen overgeslagen ( niet vermeld en/of uitgelegd ), die technici als logisch en/of basiskennis aannemen. En daar gaat het vaak fout, omdat de lezer van de handleiding niet de basiskennis of de 'technische logica' heeft ( dé reden om de handleiding te lezen ).
Op zo'n moment ( daar waar de maker van de handleiding een shortcut maakt ), daar raakt de lezer de weg kwijt en wordt een ( voor een technici %100 juiste en duidelijke ) handleiding, toch een zoekplaatje.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Volgens mij loopt het inmiddels wel weer los met Monica.:sweat_smile:
monicaneymann
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
KBX458 wrote:
Volgens mij loopt het inmiddels wel weer los met Monica.

Ha ha ha ? hartelijk bedankt Alex ,ik ben idd gisteravond door iemand geholpen en hij heeft alles opnieuw aangesloten en ja hoor ? ik heb weer beeld en geluid pfff wat een toestand was het allemaal weer !!!! Maar uiteindelijk geholpen! Nogmaals bedankt voor je geduld met mij! 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@monicaneymann Hoe het opgelost wordt maakt niet uit, als het maar opgelost wordt.

Veel kijkplezier gewenst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic