Sinds kort werken de spraakcommando's om reclames bij opnames over te slaan niet meer.
Wij hadden veel plezier van bijv:
Sla 8 minuten over of Ga 8 minuten verder.
Nu gebeurt er niets maar valt wel het geluid weg.
Komt dit iemand bekend voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen.
Er gaat inderdaad wat mis in deze voice commando's. Super goed gevonden, bedankt! Een extra dank aan @Steefb, voor het verzamelen van verschillende topics.
Het issue is bekend en in onderzoek. Het wordt zo snel mogelijk opgelost! Waarschijnlijk ten overvloede, maar voor de zekerheid; zolang dit probleem loopt kan je de pijltjesknoppen gebruiken voor het doorspoelen.
Hi allen!
Even een update vanaf deze kant. Het ticket is inmiddels gesloten en het probleem is sinds 1 augustus niet meer reproduceerbaar. De voice commando om door te spoelen werkt dus weer zoals het hoort! 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mij komt het niet bekend voor. Maar misschien iemand anders wel
Zet de Next met de schakelaar achterop even uit en na een paar seconden weer aan. Of de stekker even uit het stopcontact. Vaak worden vreemde zaken daarmee verholpen.
Ook al heb ik het topic niet gestart toch bedankt voor de tip. Dan weet ik gelijk wat ik moet doen als ik dit probleem heb.
Er zijn meer issues gemeld met dit commando. Er zal wat fout gaan bij ziggo.
Voicegestuurd commando "spoel 8 minuten verder" - Ziggo Community
Voice control Next van slag? - Ziggo Community
Doorspoelen met voice control werkt niet meer op N... - Ziggo Community
Dank voor het bij elkaar zoeken @Steefb . Ik breng dit topic onder de aandacht van het moderatie-team. Done!
Goedemorgen.
Er gaat inderdaad wat mis in deze voice commando's. Super goed gevonden, bedankt! Een extra dank aan @Steefb, voor het verzamelen van verschillende topics.
Het issue is bekend en in onderzoek. Het wordt zo snel mogelijk opgelost! Waarschijnlijk ten overvloede, maar voor de zekerheid; zolang dit probleem loopt kan je de pijltjesknoppen gebruiken voor het doorspoelen.
Hi allen!
Even een update vanaf deze kant. Het ticket is inmiddels gesloten en het probleem is sinds 1 augustus niet meer reproduceerbaar. De voice commando om door te spoelen werkt dus weer zoals het hoort! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.