Vraag
Reacties
Oplossing
Herman_010
Level 3

Spraakcommando's om tijd over te slaan werken plotseling niet meer

Sinds kort werken de spraakcommando's om reclames bij opnames over te slaan niet meer.

Wij hadden veel plezier van bijv:

Sla 8 minuten over of Ga 8 minuten verder.

Nu gebeurt er niets maar valt wel het geluid weg.

Komt dit iemand bekend voor?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen. 

Er gaat inderdaad wat mis in deze voice commando's. Super goed gevonden, bedankt! Een extra dank aan @Steefb, voor het verzamelen van verschillende topics. 
Het issue is bekend en in onderzoek. Het wordt zo snel mogelijk opgelost! Waarschijnlijk ten overvloede, maar voor de zekerheid; zolang dit probleem loopt kan je de pijltjesknoppen gebruiken voor het doorspoelen. 

Bekijk in context

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi allen!

Even een update vanaf deze kant. Het ticket is inmiddels gesloten en het probleem is sinds 1 augustus niet meer reproduceerbaar. De voice commando om door te spoelen werkt dus weer zoals het hoort! 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
Richard1993!
Level 12

Mij komt het niet bekend voor. Maar misschien iemand anders wel 

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Zet de Next met de schakelaar achterop even  uit en na een paar seconden weer aan. Of de stekker even uit het stopcontact. Vaak worden vreemde zaken daarmee verholpen.

0 Kudos
Richard1993!
Level 12

Ook al heb ik het topic niet gestart toch bedankt voor de tip. Dan weet ik gelijk wat ik moet doen als ik dit probleem heb.

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Dank voor het bij elkaar zoeken @Steefb . Ik breng dit topic onder de aandacht van het moderatie-team. Done!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen. 

Er gaat inderdaad wat mis in deze voice commando's. Super goed gevonden, bedankt! Een extra dank aan @Steefb, voor het verzamelen van verschillende topics. 
Het issue is bekend en in onderzoek. Het wordt zo snel mogelijk opgelost! Waarschijnlijk ten overvloede, maar voor de zekerheid; zolang dit probleem loopt kan je de pijltjesknoppen gebruiken voor het doorspoelen. 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi allen!

Even een update vanaf deze kant. Het ticket is inmiddels gesloten en het probleem is sinds 1 augustus niet meer reproduceerbaar. De voice commando om door te spoelen werkt dus weer zoals het hoort! 🙂

0 Kudos