1
Vraag
2
Reacties
Herman_010

Level 3
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Spraakcommando's om tijd over te slaan werken plotseling niet meer

Sinds kort werken de spraakcommando's om reclames bij opnames over te slaan niet meer.

Wij hadden veel plezier van bijv:

 

Sla 8 minuten over of Ga 8 minuten verder.

 

Nu gebeurt er niets maar valt wel het geluid weg.

Komt dit iemand bekend voor?

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goedemorgen. 

 

Er gaat inderdaad wat mis in deze voice commando's. Super goed gevonden, bedankt! Een extra dank aan @Steefb, voor het verzamelen van verschillende topics. 
Het issue is bekend en in onderzoek. Het wordt zo snel mogelijk opgelost! Waarschijnlijk ten overvloede, maar voor de zekerheid; zolang dit probleem loopt kan je de pijltjesknoppen gebruiken voor het doorspoelen. 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen!

Even een update vanaf deze kant. Het ticket is inmiddels gesloten en het probleem is sinds 1 augustus niet meer reproduceerbaar. De voice commando om door te spoelen werkt dus weer zoals het hoort! 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Mij komt het niet bekend voor. Maar misschien iemand anders wel 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Zet de Next met de schakelaar achterop even  uit en na een paar seconden weer aan. Of de stekker even uit het stopcontact. Vaak worden vreemde zaken daarmee verholpen.

Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Ook al heb ik het topic niet gestart toch bedankt voor de tip. Dan weet ik gelijk wat ik moet doen als ik dit probleem heb.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Dank voor het bij elkaar zoeken @Steefb . Ik breng dit topic onder de aandacht van het moderatie-team. Done!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goedemorgen. 

 

Er gaat inderdaad wat mis in deze voice commando's. Super goed gevonden, bedankt! Een extra dank aan @Steefb, voor het verzamelen van verschillende topics. 
Het issue is bekend en in onderzoek. Het wordt zo snel mogelijk opgelost! Waarschijnlijk ten overvloede, maar voor de zekerheid; zolang dit probleem loopt kan je de pijltjesknoppen gebruiken voor het doorspoelen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen!

Even een update vanaf deze kant. Het ticket is inmiddels gesloten en het probleem is sinds 1 augustus niet meer reproduceerbaar. De voice commando om door te spoelen werkt dus weer zoals het hoort! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic