1
Vraag
2
Reacties
Mxtchhel

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Spotify geeft Mediabox Next als cast functie.

 

Sinds een tijdje staat nu al de Mediabox tussen mijn cast lijstje met apparaten, helaas werkt dit niet. Hebben meerdere mensen dit en komt dit echt? Het zou echt geweldig zijn als je Spotify zou kunnen streamen via de Mediabox.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Inmiddels reactie ontvangen :-). Het gaat hier om een bugje in de software en het staat in de planning om dit met een volgende update! 🙂 

Bekijk in context

9 Reacties 9
fastbiker

Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes

Hoi @Mxtchhel, welkom op dit forum.

Ik heb hetzelfde. Waarom dit zichtbaar wordt weet ik niet. Ik heb de app spotify connect op mijn smart tv geinstalleerd en dan kun je via je computer naar je tv streamen. 

Mxtchhel
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
fastbiker wrote:

Hoi@Mxtchhel, welkom op dit forum.

Ik heb hetzelfde. Waarom dit zichtbaar wordt weet ik niet. Ik heb de app spotify connect op mijn smart tv geinstalleerd en dan kun je via je computer naar je tv streamen. 

 

Hee, bedankt!

 

Oh dat is gek dan, helaas kan ik zelf geen apps installeren op onze smart TV haha, toch bedankt voor de tip!

p.etje

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

He@Mxtchhel,

Ik heb exact hetzelfde. Ook op mijn PC op Spotify verschijnt de mediabox.

Alleen de functie lijk ook bij mij niet te werken.

Misschien een functie die nog verborgen is op de Next?

Gr.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey all, 

 

Ah, dit kende ik nog niet. Ik ga even voor jullie navragen wat het is en hoe dit zit en kom er later vandaag op terug! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Inmiddels reactie ontvangen :-). Het gaat hier om een bugje in de software en het staat in de planning om dit met een volgende update! 🙂 

Mxtchhel
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lycke Ziggo wrote:

Inmiddels reactie ontvangen :-). Het gaat hier om een bugje in de software en het staat in de planning om dit met een volgende update! 🙂 

 

Wat in een volgende update? Dat die functie komt of juist weg wordt gehaald haha

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Weg wordt gehaald. De mediabox zou niet herkend moeten worden als cast-apparaat. 

Mxtchhel
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lycke Ziggo wrote:

Weg wordt gehaald. De mediabox zou niet herkend moeten worden als cast-apparaat. 

 

Ah okay, wel erg jammer, is er geen mogelijkheid om de Spotify app te kunnen toevoegen aan de Mediabox? Of dat je toch kan casten? Ik denk dat hier best wel vraag naar is.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Mxtchhel wrote:
Lycke Ziggo wrote:

Weg wordt gehaald. De mediabox zou niet herkend moeten worden als cast-apparaat. 

 

Ah okay, wel erg jammer, is er geen mogelijkheid om de Spotify app te kunnen toevoegen aan de Mediabox? Of dat je toch kan casten? Ik denk dat hier best wel vraag naar is.

 

Ik weet wel zeker dat daar vraag naar is! Of het ooit komt, durf ik je nog niet te zeggen. Hier zijn al wel meerdere topics over aangemaakt 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic