Wanneer wordt sport compleet pakket online gezet om kunnen bestellen
Er staat heletijd binnenkort op
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @sjorshoens
Wellicht had je het al gezien, maar de nieuwe zenderpakketten staan op onze website en zijn te bestellen! Mocht je ergens tegenaan lopen, geef dan gerust een gil. Dan help ik je graag verder 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je een linkje plaatsen waar dit staat?
Hierbij bijlage
Je bedoelt dus niet ESPN Compleet.
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/espn-compleet
Maar een totaal pakket van Ziggo Sport Totaal en ESPN? Zoals de afbeelding laat zien nog even afwachten. Mogelijk dat een moderator al iets meer kan vertellen.
@sjorshoens heeft hier de vraag ook meermalen gesteld .
ESPN wijzigt programmering per 1 augustus - Pagina 2 - Ziggo Community
Goedemiddag @sjorshoens,
Veel competities staan op het punt te beginnen, -of zijn al begonnen- logische vraag daarom! Momenteel is het combinatie pakket niet beschikbaar, maar op latere termijn zal het wel beschikbaar worden. Wanneer dit exact zal zijn, is nog niet bekend.
Hi @sjorshoens
Wellicht had je het al gezien, maar de nieuwe zenderpakketten staan op onze website en zijn te bestellen! Mocht je ergens tegenaan lopen, geef dan gerust een gil. Dan help ik je graag verder 🙂
Beste @Cecilia
Ik heb Ziggo Sport Totaal en ESPN Compleet als aparte pakketten voor € 32,90 per maand.
Zou jij voor mij s.v.p. deze pakketten kunnen omzetten naar Sport Compleet + Film1 voor € 24,95 per maand?
Alvast hartelijk dank voor je hulp. Mijn postcode en huisnummer staan bij mijn gegevens.
Groet, Ronny
Zeker wil ik dit voor je omzetten @Ronny67. Het is bij deze geregeld! ESPN Compleet en Ziggo Sport Totaal zijn opgezegd als losse abonnementen en hiervoor heb ik Sport Compleet + Film1 voor je besteld. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.