1
Vraag
2
Reacties
Klaas56

Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Splitter voor Quantis QE317

Zodra de digitale radio-ontvanger Quantis QE317 weer leverbaar is ga ik hem bestellen. Voor het aansluiten ben ik een splitter nodig. Volgens mij de POA 01-UPC.

Wordt deze spitter standaard door Ziggo meegeleverd, of moet ik hem extra bestellen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Klaas56! Ik heb je zojuist een POA-01 splitter toegestuurd, binnen enkele dagen moet deze op de mat vallen. 🙂 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Bij mijn weten wordt die tegenwoordig meegeleverd.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@Klaas56 , de POA (01B) wordt niet meegeleverd. Ik zal @Paul vragen je er een toe te zenden. Zet alvast even je gegevens in je profiel (alleen zichtbaar voor moderators). 

Een retourband stopfilter is wel in de doos aanwezig tegenwoordig, dus als het goed is ontvang je deze wel bij de Quantis. 

Zie ook: https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Belangrijke-info-voor-mensen-met-een-Quantis-QE317-digitale/t...

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Klaas56! Ik heb je zojuist een POA-01 splitter toegestuurd, binnen enkele dagen moet deze op de mat vallen. 🙂 

Klaas56
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Top @Monica bedankt voor de service! Hopelijk is de Quantis QE317 weer spoedig leverbaar. Ik hou de webshop in de gaten. Jammer dat je niet kunt reserveren.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Ik kan mij voorstellen dat dit vervelend is @Klaas56. Ik raad je aan https://randapparatuur.ziggo.nl/randapparatuur/details/35264 inderdaad in de gaten te houden, we krijgen wekelijks nieuwe voorraad. 

Klaas56
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

De splitter en een extra kabeltje zijn binnen, bedankt @Monica !

De Quantis QE317 is weer leverbaar en heb ik inmiddels besteld.

Klaas56
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Hallo @Monica . De Quantis QE317 is binnen en geïnstalleerd. Werkt prima! 

Om de bekabeling en splitter netter weg te werken wil ik graag 2 coaxkabeltjes (groen/blauw) van 1,5 meter. Kan ik die hier aanvragen, of moet dat via de webshop?

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Komt in orde @Klaas56, de kabeltjes komen je kant zo snel als mogelijk op 🙂

Klaas56
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Hallo @Erik S , fijn dat de kabeltjes worden opgestuurd.

Kun jij nagaan of dat inmiddels is gebeurd? Alvast bedankt.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Ze zijn besteld en verzonden. PostNL zorgt voor de levering per brievenbuspost en met een beetje geluk heb je ze vandaag of morgen in huis!

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Dag @Erik S , ik zie in een paar topics dat jullie nu het retourband stopfilter voor de Quantis nasturen, en daar geen monteur meer voor langs laten komen. Doen jullie dit nu steeds als het nodig is, want dan kan ik er rekening mee houden. 

Groet, Willem

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hoi @Willem-A1! Sinds kort kunnen we dat filter nasturen en dat is natuurlijk efficiënter dan er speciaal een monteur voor aan te sturen. Dus als zo'n filter ergens nodig blijkt mag je gerust een (vaste) mod een seintje doen. Dan bestellen we die gewoon 🙂

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Klasse @Erik S , nu alleen hopen dat er geen scheve gezichten komen bij mensen waarbij dit eerder niet werd gedaan, maar ja, je doet het toch nooit goed, en een monteur sturen vond ik al een heel goede stap. Maar dt is nog beter. Voorheen werd het filter ook niet vergoed, en ook ik heb het toen zelf aangeschaft maar til daar niet zo zwaar aan. Bepaalde zaken veranderen nou eenmaal weleens. Rijk word ik toch niet meer ... 😉 Maar ik hoop dat negatieve reacties uitblijven. Dit is top en dat mag ook weleens worden gezegd. 

Nogmaals dank!

Klaas56
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Ze zijn binnen, bedankt @Erik S  voor de service!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Graag gedaan namens Erik S @Klaas56 🙂 En (alvast) een fijn weekend! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic