Hallo allemaal,
Ik heb in huis 3 tv's met ci+ module. Vorig jaar na een verbouwing heb ik een splitter aangesloten (https://www.kabelshop.nl/Hirschmann-KabelKeur-F-connector-splitter-Hirschmann-3-weg-7-dB-Ziggo-gecer...
Lengtes van de coax kabels zijn ruwweg 2 x 10 m en 1x 15 à 20 meter. Allemaal nieuw aangelegd, goede kwaliteit. De afstand van de verste tv is te groot voor goed beeld, daarom had ik daar nog een (oude) versterker tussen gezet. Die lijkt nu niet (meer) voldoende te versterken. Wat kan ik het beste doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gisteren werd de FRA-752X al bezorgd, in een keurig doosje. Met alle aansluitbenodigdheden. Probleem is nu opgelost 🙂
Dank voor al jullie meedenken!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.