1
Vraag
2
Reacties
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Spike wordt Paramount network

Waarom is hier vanuit Ziggo zelf geen of weinig aandacht aan besteed of heb ik dat gemist?

Er is enkel dit gearchiveerde topic.

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/spike-stopt-Paramount-begint/m-p/950693

 

Wat gaat er veranderen mogelijk niet veel, wellicht meer films.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Spike wordt Paramount Network

Voor alle klanten met interactieve tv

 

Paramount Network neemt op dinsdag 24 mei 2022 de plaats in van Spike, dat zich momenteel richt op reality, entertainment en live sports. De introductie van Paramount Network betekent een flinke uitbreiding van het aanbod op de zender met populaire, hoogstaande internationale producties. 

 

De programmering van Paramount Network zal onder andere bestaan uit hitserie YellowStone met in de hoofdrol Kevin Costner, misdaadserie Elementary met Lucy Liu en Johnny Lee Miller, Emmy Award genomineerde serie Star Trek: Enterprise, tv-première van de animatiefilm Sonic the Hedgehog.

 

Paramount Network is vanaf 24 mei 2022 te zien op kanaal 16.

 

Bron (Ziggo): Zenderwijzigingen | Bekijk het zenderoverzicht | Ziggo 

Bekijk in context

rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Even voor de volledigheid. Het Paramount Logo staat inmiddels ook in de zenderlijst (kanaal 16) van de Next Mini. 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@RoWi.  En waaruit zou die aandacht moeten bestaan dan, dat het logo er anders uit ziet of zo. 😃

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

In ieder geval aankondigingen dat de naam en logo wijzigt en indien bekend aangeven of er veel aan de programmering veranderd.

 

Nu is het hoofdzakelijk een naamswijziging mede omdat ViacomCBS begin dit jaar zelf ook van naam is veranderd naar Paramount

 

Ik had Minimaal toch de aankondiging van de naamswijziging hier verwacht.

 

Nu is er in de Media wel aandacht voor geweest, toch mis ik het vanuit de providers.

 

 

sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes

@Hatolex  schreef:

@RoWi.  En waaruit zou die aandacht moeten bestaan dan, dat het logo er anders uit ziet of zo. 😃


 Ik denk dat Ziggo pas eind van de zomer het logo aanpast op de Mediaboxen en Ziggo Go ipv 24 mei 😁

rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Spike wordt Paramount Network

Voor alle klanten met interactieve tv

 

Paramount Network neemt op dinsdag 24 mei 2022 de plaats in van Spike, dat zich momenteel richt op reality, entertainment en live sports. De introductie van Paramount Network betekent een flinke uitbreiding van het aanbod op de zender met populaire, hoogstaande internationale producties. 

 

De programmering van Paramount Network zal onder andere bestaan uit hitserie YellowStone met in de hoofdrol Kevin Costner, misdaadserie Elementary met Lucy Liu en Johnny Lee Miller, Emmy Award genomineerde serie Star Trek: Enterprise, tv-première van de animatiefilm Sonic the Hedgehog.

 

Paramount Network is vanaf 24 mei 2022 te zien op kanaal 16.

 

Bron (Ziggo): Zenderwijzigingen | Bekijk het zenderoverzicht | Ziggo 

rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

In de EPG staat nog steeds Spike HD i.p.v. Paramount Network. 😉 

sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes

Wel aankondigen bij de zenderwijzigingen en aangepast in het zenderoverzicht op de site, maar niet op de mediaboxen en Ziggo GO. 

Zo jammer weer...

Harrie.k

Level 4
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Alleen weer jammer dat er dagen nadien nog steeds oude naam in de tv gids e.d. prijkt..  En vervallen je opnames van Spike.. Ook dat had wel gecommuniceerd kunnen worden..

rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Op kanaal 16 is de zendernaam gewijzigd van Spike HD naar Paramount Network. 

Harrie.k

Level 4
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Naam op scherm (logo) al veel langer, bij mij op de nextbox in zenderoverzicht/ TV gids nog steeds Spike?

rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Mijn bericht gaat over de wijziging van de zendernaam in de EPG via de CI Plus of Humax ontvanger. 

In de Ziggo Go app staat nu ook het Paramount Logo. Ik heb ook de Next Mini en daarin is het nog niet aangepast. 

Harrie.k

Level 4
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Oke, dit was mij niet helemaal duidelijk. Dank je voor je toelichting.

JoGo

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

"De introductie van Paramount Network betekent een flinke uitbreiding van het aanbod op de zender met populaire, hoogstaande internationale producties."

Sorry maar daar zit ik echt niet op te wachten.

Ik keek wél vaak naar de Police Interceptors en Top Gear. Dat gaat niet meer gebeuren nu. Wat wél gaat gebeuren is de verhoging van 3 euro per maand.

Ziggo levert je mooie streken 😜

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Fijn dat de nieuwe Star Trek Prodigy is te zien, wel jammer dat het in het Nederlands is nagesynchroniseerd.

rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Even voor de volledigheid. Het Paramount Logo staat inmiddels ook in de zenderlijst (kanaal 16) van de Next Mini. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic