1
Vraag
2
Reacties
pvdh14

Level 6
  • 123Posts
  • 3Oplossingen
  • 49Likes

Spider-man Homecoming 4K op Next geen ondertiteling

Als ik Spiderman homecomming op de next bekijk in 4k, dan heb ik geen Nederlandse ondertiteling, ondanks deze wel aanstaat.

 

Start ik de film op via de app, dan heb ik wel Nederlandse ondertiteling.

 

Start ik een andere 4k film op de next heb ik wel nederlandse ondertiteling.

 

Iemand anders met een next die dit ook bij spiderman film heeft?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @pvdh14 , wat irritant dat je de ondertiteling niet aan de praat krijgt bij deze film. 

Ik zie dat @Dave! en @Template je al aardig op weg hebben geholpen in dit topic. Achter de schermen heb ik dit ook getest en ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan. Er lijkt dus wat mis te gaan bij ons. Dit laat ik intern voor je uitzoeken zodat de ondertiteling weer beschikbaar wordt bij deze 4K film. 

​​​​​
 

Bekijk in context

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

Het probleem met de onderiteling van de film Spider-Man Homecoming (4K) op de Mediabox Next is opgelost. Ik heb de film zelf opnieuw getest op mijn eigen Next en bij mij werkt het inmiddels ook. We horen graag of het bij jullie inmiddels ook werkt.

16 Reacties 16
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Je kan 2 dingen proberen:

 

De Film starten en dan op de 3 puntjes drukken van de afstandsbediening ( Nummer 8 )

 

Schermafbeelding 2020-10-24 om 09.17.47.png

Dan verschijnt er dit scherm:

IMG_2702.jpgIMG_2701.jpg

 

Anders even de Homeknop, vervolgens naar tandwiel op Rechts en dan naar Profielen dan zie je dit scherm staan:

 

IMG_2703.jpg

Hopelijk lukt het nu wel.

pvdh14
Topicstarter
Level 6
  • 123Posts
  • 3Oplossingen
  • 49Likes

Hi @Dave! 

 

Bedankt voor het meedenken.

Dit staat/stond al goed ingesteld. Ik heb het alleen tot nu toe met de spiderman film geconstateerd. 

 

Alle overige gaat goed.

Ik heb het ook op beide next precies hetzelfde probleem.

Op de ziggo app krijg ik wel ondertiteling.

 

Ik weet niet of je een next box hebt en spiderman is in 4k wilt afspelen en kijken of je nl ondertiteling krijgt?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik heb de Next Box maar hij valt onder een abonnement van Film1 en ik kan deze niet afspelen. 

IK moet hem aan mijn Abonnement toevoegen. Misschien kan een Moderator die van maandag tot vrijdag in de topic's zit deze wel bekijken en er iets aan doen, ik leg het voor aan ze.

pvdh14
Topicstarter
Level 6
  • 123Posts
  • 3Oplossingen
  • 49Likes

Oké,

Ik denk dat deze dan bij mij onder movies en series L valt.

 

Merci, ik wacht het af.

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Dave! Spider-Man Home coming, Spider-Man Far from Home. Beide zitten in Movies&SeriesL en Movies&SeriesXL, dus Film1 is niet nodig vóór deze films. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Template  Komisch ik kan hem niet aanklikken ik moet me abonneren ? ook weer vreemd.

 

Ik ga nog een keer kijken.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @pvdh14 , wat irritant dat je de ondertiteling niet aan de praat krijgt bij deze film. 

Ik zie dat @Dave! en @Template je al aardig op weg hebben geholpen in dit topic. Achter de schermen heb ik dit ook getest en ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan. Er lijkt dus wat mis te gaan bij ons. Dit laat ik intern voor je uitzoeken zodat de ondertiteling weer beschikbaar wordt bij deze 4K film. 

​​​​​
 

pvdh14
Topicstarter
Level 6
  • 123Posts
  • 3Oplossingen
  • 49Likes

@Template de far from home zit bij mij niet in m en s L.

Deze moet ik huren voor 3,99 🤔

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Meindert  @pvdh14 

 

Ik heb even Spiderman Home coming aangeklikt

 

En deze stappen gezet: Geen ondertiteling aanwezig. Ook niet na opnieuw kijken vanaf begin.

Foutje in Ziggo Movies en Series Content.

 

IMG_2919.jpgIMG_2920.jpgIMG_2921.jpgIMG_2922.jpgIMG_2923.jpgIMG_2924.jpg

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Meindert 

 

Als @pvdh14 de film heeft gehuurd, dan zou het natuurlijk ook netjes van Ziggo zijn, om dat bedrag terug te storten en/of te verrekenen met de maandelijkse betaling.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Pasi, dat ben ik helemaal met je eens! @pvdh14 Mocht je deze film afgelopen donderdag toch besteld hebben dan mag je ons een seintje geven zodra ze op de factuur verschijnen. 

pvdh14
Topicstarter
Level 6
  • 123Posts
  • 3Oplossingen
  • 49Likes

@Meindert de film heeft nog steeds geen ondertiteling in m&s l.

Wat is hier de status van?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@pvdh14 Het probleem is helaas nog niet opgelost de collega's van de afdeling Content zijn bezig om dit op te lossen n.a.v. het openstaande storingsticket. We laten het weten zodra de ondertiteling bij de 4K film weer zou moeten werken.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

Het probleem met de onderiteling van de film Spider-Man Homecoming (4K) op de Mediabox Next is opgelost. Ik heb de film zelf opnieuw getest op mijn eigen Next en bij mij werkt het inmiddels ook. We horen graag of het bij jullie inmiddels ook werkt.

pvdh14
Topicstarter
Level 6
  • 123Posts
  • 3Oplossingen
  • 49Likes

Ik heb inmiddels de “next” boxen aan de wilgen gehangen en ben terug naar internet only. Veel te veel problemen (mee gehad).

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@pvdh14 Jammer dat de Next boxen bij jou niet naar wens werkten! Laat je het dan weten als we nog ergens anders mee kunnen helpen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic